Billigt internet

Mer
8 år 4 månader sedan #792284 av björk
Billigt internet skapades av björk
Jag betalar 400 halvårsvis för klokrent internet.....

Snabbt går de med... 8O
Mer
8 år 4 månader sedan #792295 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Billigt internet
Eftersom du bor på gruppboende borde ni alla som bor där dela på samma internet. En har internet + router med WIFI. Ni andra kopplar upp er mot WIFI och då behöver ni bara betala en femtedel kanske av normal avgift.
Mer
8 år 3 månader sedan #794102 av Richard
Svar från Richard i ämnet Billigt internet
Någon som vet nått billigt att ha i surfplattan jag fick i julklapp? Har ju wifi hemma, o tror inte jag kommer att använda den särskilt mycket utanför hemmet. Så typ max 99 kr i månaden eller nått sånt. Räcker nog med typ 1 GB i månaden, säkert mindre.
Mer
8 år 3 månader sedan #794103 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Billigt internet
Har du Wifi-hemma använd wifi för det är gratis. Skall du använda utanför hemmet köp kontantkortet Comviq surf för 25 kr, som räcker i en månad. Du kan nog surfa i flera dagar för 25 kr. Du behöver inte SMS och mobiltelefoni till en surfplatta för Comviq surf har inte det. Du kan dock använda Skype och ringa från surfplattan och min bror gör det.
Mer
8 år 3 månader sedan #794115 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Billigt internet
Om du har Telia fast bredband hemma, kan du kolla in www.telia.se/privat/bredband/ab ... dband-plus Där får man 20 Gb för 99 kr/mån. Fast, jag tror som Admin1 att ett kontantkort är en bättre lösning.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
8 år 3 månader sedan #794118 av Richard
Svar från Richard i ämnet Billigt internet
Tack båda!

Bägge alternativen är bra, 25 kr är ju ingenting, o jag har Telia, fast bredband, så det är ett alternativ. Men nu kom jag på att plattan möjligen är låst till 3. Vet inte om det är det, men den köptes från en 3-återförsäljare.