Billigt internet

Mer
8 år 1 månad sedan #818960 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billigt internet
Jag kikade på räkningen och betalar 359 kr/mån 100/100 på Comhem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 1 månad sedan #818963 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billigt internet

krokus skrev: Idefix,
Vilket bolag har du? Om du inte vill svara på det i forumet får du gärna skicka pm. Anledningen till min undran är för att du inte betalar speciellt mycket mer än jag men ändå har mycket högre hastighet.

Jag är också nyfiken på det idefix, det känns som att jag är en smula lurad.
Jag har bättre användning för mina pengar än ge bort dem till Comhem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 1 månad sedan #818965 av Prosit
Svar från Prosit i ämnet Billigt internet
Ni som gillar att surfa anonymt och krypterade är Bahnhof med vpn bäst. Ganska billigt också. Ingen plats för paranoia där.
Mer
8 år 1 månad sedan #818993 av vnv
Svar från vnv i ämnet Billigt internet
Bredband2 här.
Har precis fått information att avgiften kommer att höjas till 359 kronor per månad för 100 Mbit/s (som jag har) från och med maj 2016. Trist att betala mer för samma tjänst men jag är ändå nöjd kund hos Bredband2, då mitt bredband fungerar mycket bra!
Min faktiska hastighet ligger på över 90 Mbit/s VARJE gång jag testar via bredbandskollen.se och ibland nästan 100 Mbit/s. :tummenupp


/vnv :)
Mer
8 år 1 månad sedan #819006 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billigt internet

Prosit skrev: Ni som gillar att surfa anonymt och krypterade är Bahnhof med vpn bäst. Ganska billigt också. Ingen plats för paranoia där.

tor-browser.sv.softonic.com/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 1 månad sedan #819036 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billigt internet

vnv skrev: Bredband2 här.
Har precis fått information att avgiften kommer att höjas till 359 kronor per månad för 100 Mbit/s (som jag har) från och med maj 2016. Trist att betala mer för samma tjänst men jag är ändå nöjd kund hos Bredband2, då mitt bredband fungerar mycket bra!
Min faktiska hastighet ligger på över 90 Mbit/s VARJE gång jag testar via bredbandskollen.se och ibland nästan 100 Mbit/s. :tummenupp


/vnv :)

Här är ett TPtest som ligger på bredbandskollen och du installerar det på datorn. där kan du se i ett diagram hur hastigheten ligger från tillfälle till tillfälle du mäter. Där ser du hur din hastighet ligger och där kan du föra statistik www.bredbandskollen.se/tp-test

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum