TV-bild "fryser"

Mer
Mer
6 år 2 månader sedan #1025785 av Nissegossen
På kopplingspunkten den brukar sitta ovanför dörren i en lägenhet det finns ju ett jack i väggen, men det går att gå förbi kontakten nere vid väggen i rummet, det du alltid kan göra är att sätta en nätverkssladd direkt i kopplingspunkten då går du rätt på kopplingsplinten och drar ur på kopplingspunkten de sladdar som går till uttaget i väggen och således kan du dra de sladdar du har för att dra sladdarna direkt till din router utan att gå till kontakten i väggen, låt dem hänga kvar,men ändå kan du ha sladdar till routern och därmed också TV och telefon.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1025786 av Nissegossen
Eller eventuellt sätter routern direkt bredvid kopplingspunkten och kör trådlöst. Har sett det hos en kvinna i området vars son sysslar med data och kan det här.
Kvinnan förövrigt som hade en likadan lägenhet som jag, hon sökte aktivt en lägenhet med uteplats med staket och där kunde hon släppa ut sin hund lös för att han kan inte ta sig ut själv. Direkt när jag fattade att hon inte dött, så fick hon den handdrivna gräsklippare jag tog till vara i ett sophus, tog bort det torra gräs som gjorde att det inte gick att klippa med den, jag tog bort och sedan smörjde upp den och den var fullt fungerande, men jag kunde bara pika henne för att hon snodde lägenheten. Jag tog gräsklipparen och traskade över. Hon frågade vad jag ville ha för den, den kostar inget, men vill du ge mig något ge mig en sexpack öl för jobbet.

Så det var ju på sommaren med färsk potatis matjessill och nubbe för mig när hon bjöd hem mig.

Har i och för sig tidigare gjort nässelsoppa med frikadeller med egenhändigt plockade nässlor, hade kirurghandskar när jag plockade dem. Jag lagade till det i hennes kök Det blev gott.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1025794 av Nissegossen
Om jag kommer ihåg det skall jag plocka nässlor i år med.

Fast det går även bra med grönkål

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum