Rekommendera mig en BluRay-spelare för runt tusenlappen

Mer
6 år 2 dagar sedan #1048471 av Richard
Min DVD/BluRay-spelare är trasig. Själva skiv-grejsemojset, den funkar fortfarande att titta på filmer från ett USB-minne, men sätter man in en skiva så slocknar hela spelaren. Nu vill jag köpa ny o har hittat billiga för typ 400 kr, men lite kvalité tänkte jag kosta på mig. Så runt tusenlappen.

Var på Euronics idag, men de hade bara dyra med 4K, 3D o sånt behöver inte jag. Kommer ändå inte att ha råd med en 4K-TV på ett bra tag. Men HDMI-utgång måste det vara, o de sa han i affären att det är standard. Något jag också vill ha är ett USB-uttag, så att man kan kolla på film som ligger på en USB-sticka.

Helst inte av märket Philips, då den jag har är en sån o har krånglat långt innan den havererade helt.
Mer
6 år 2 dagar sedan #1048551 av IngeF
Sony BDP 7200 er en flott spiller som gir veldig mye for pengene. Den bør fortsatt være i salg. Trenger man sonefri må man nok enten kjøpe en High end Oppo, eller en brukt Asus O play 700. Den kan enkelt bytte sone uten tredjeparts modifisering. Den er en noe simplere kopi av en Oppo 93. Danske Laserdisc en selger ellers også Pioneer som de selv modifiserer mot et pristillegg.
  • partyjunkie
  • Besökare
  • Besökare
6 år 2 dagar sedan #1048567 av partyjunkie
jag har en blurayspelare som tar det mästa br+dvd sedan flera olika format via usb.
köpte den för 700 kr på elgiganten för några år sedan :)
Mer
6 år 1 dag sedan #1048605 av Admin1
Secondhand kan ha DVD-spelare för 100-lappen och jag köpte min där för några år sedan. De säljer ofta också DVD-filmer.
Mer
6 år 1 dag sedan #1048611 av Johndoe333
Kanske en begagnad PS3a de klarar spela upp Blueray skivor i full HD 1920X1080P. Du kan däremot inte sätta USB minne och spela upp i den.
Men det klarar ju din gamla fortfarande sen kanske även din TV har USB?
Sen kan du ju kanske även klona med HDMI eller trådlöst från din dator beroende på vad du har för TV kanske?
Med en PS3a kan du ju även surfa, köra appar som You tube via dem samt använda dem som trådlös kloning med mera utöver att spela på.
Spelen till dem är också riktigt billiga till dem nuförtiden eftersom PS4 an funnits så länge nu. Särkilt att ladda ner på PSN.
Du får tom den vassaste modellen en slimline med 500gb HD som är genomgången från tex Gamestop eller Retrospelbutiken för runt 1000-1200kr.
Men privat kan du få ner priset ännu mer troligen:)
Mer
6 år 1 dag sedan #1048613 av björk
Sony har egen NETFLIX knapp tycker jag är tufft =80)))