Jag hittade Logitech högtalare o baslåda i soprummet!

Mer
4 år 2 månader sedan #1226247 av wasp
Oxidation på kontakterna Richard!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1226255 av Nissegossen

memphis skrev: Jag hittade en tjusig rosa fåtölj en gång i soprummet. Jag släpade hem den. Sen när den tinat upp märkte jag plötsligt hur den stank av kattpiss. Blev bara att släpa tillbaka. Annars, det är kul att fynda i soprummet. Men där jag bor nu är det bara soptunnor i soprummet. Finns inte plats för några andra saker.


Hittade för inte så länge sedan en fåtölj, en pendang till min egen som tyvärr fått gå ut. På min var det underredet som gick lät den ligga i lägenheten hade en baktanke sådana fast andra liknande fåtöljer av annat märke slängdes när de blev skamfilade i läderdynan. De satte ut en ny container i området varje nytt kvartal de bytte om det blev fullt innan avsett för grovsopor. Dit bar människor fråmst trasiga saker då även soffor och andra möbler det jag då väntade på var en fåtölj man kunde snurra på en sådan som min pallen till var hel den fick stå här. det jag väntade på dök upp, en man kånkade dit med viss möda dit en sådan fåtölj såg direkt underredet var helt. Mannen slängde i den i containern som blivit lagom mycket i så jag tog den bar den till hobby rummet gick upp lät dynan vara tog min i höger handen vänserhanden på handledaren fåtöljen var lätt tog och och lade den på golvet. Själva rören såg ut att passa tog bort plast som satt runt stången på den från contairnen med grannen polisens vinkelslip. Samma som sade Nisse varför tar du vara på all gammal skit? I alla fall dags för sanningen tog det nya underredet riktigade in stången satt som en smäck ögonmåttet hade inte svikigt mig. Dock en skillnad kunde inte lyfta den det fanns inget stopp. Men med vetskapen gjorde det ingenting. hade den några år till. Hållfastheten är beräknad till 100kg jag vägde då över 100kg därför höll aldrig sådant hos mig, de åren efter Invega skitmedicinen.

Den jag hittade nyligen den IKEA fåtöljen är riktigt välbevarad intte sliten i gott skick skulle kunna sälja den men den passar här, den ger mig hemmakänsla. Fanns inte en stol i lägenheten utom de två sommarmöbelstolar som stod kvar på balkongen. tog in dem för att att kunna sätta mig i en stol

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.