Byta internetleverantör till Bahnhof?

Mer
3 år 3 månader sedan #1311962 av Richard
Det är avbetalning på min Samsung S10+ som jag köpte för snart 2 år sen. Jag brukar köpa ny telefon vartannat år, men nu har jag denna o dels min förra, en S8+ samt några äldre så jag behöver inte köpa ny.
Mer
3 år 3 månader sedan #1312064 av wasp
Har haft Bahnhof i snart två år. Nästan inga problem alls. Comhem cable krånglade ofta där jag bor när jag hade det från 2010 till 2018.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329165 av Richard
Nu byter jag till Bahnhof, kl 23:59 sägs Com Hem upp o Bahnhof ska kopplas in. Hoppas att det går smidigt.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329170 av Admin1
Vi får hoppas det. Du får väl ny e-postadress kanske också då?
Mer
3 år 1 månad sedan #1329179 av Klanggedin
Du blir väl banlyst för illegal sufrning där också :P
Mer
3 år 1 månad sedan #1329182 av Nissegossen
Har Comhem, det fungerar bara man gör rätt. Krånglade för mig ringde supporten en tjej uppmanade mig att först stänga av datorn sedan dra strömmen likadant routern sedan dra strömmen till fiberdosan vänta en minut sedan sätta i strömmen igen sätta i strömmen i omvänd ordning alltså routern först sedan datorn starta den, då gick jag rakt ut på Internet. Så det fungerar efter den första fiberdosan har de varit här och bytt ut den mot en ny, det gjorde de i hela området. Tydligen nästa generation

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum