Köpa mobiltelefon?

Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1330322 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Köpa mobiltelefon?
Det gir ingen mening med kontantkort i dag, ettersom de billigste abonnementene er så billige.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by IngeF.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1330324 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Köpa mobiltelefon?
Ja, det finns ett flertal bolag som konkurrerar med varandra. Ingen kan vara superbillig, då skulle resten anpassa sig efter de priserna. Kvittar väl nästan vilket bolag man skaffar abonnemang hos.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1330340 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa mobiltelefon?
Har idag fått en smartphone köpte av grannen troligen en Samsung S 5 samt att grannen köper en laddare som är speciell den går på ca 200 kr. Med den sätter man in en kontakt i telefonen den tar man inte loss, själva laddsladden är magnetisk vilket gör att man inte oavsiktligt förstör i telefonen där man laddar. Själva telefonen får jag ge 500 kr för. Hade igår ingen telefon jag kunde ringa med överhuvudtaget först nu ikväll går det att ringa till mig

Ang abonnemang har jag det hos Telenor. God man tar nog det på autogiro, de drar varje halvmånad för en månad i taget. Med det får jag en del surf på det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1330345 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Köpa mobiltelefon?
Hur föra över bilder från mobilen till datorn? Jag kopplade in telefonen till ett USB-uttag, men sen då? Behöver jag ladda hem ett program för det?
Mer
3 år 1 månad sedan #1330354 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Köpa mobiltelefon?
När du har stoppat USB-kabeln till datorn ska du öppna Utforskaren och där du kommer att se att din telefon finns med på vänster sida. Klicka på den och du får upp mapparna som finns på telefonen. En heter DCIM, där ligger dina bilder. Klicka upp den, sedan är det bara att dra de bilder du vill spara på datorn till din bildmapp. Det är en enkel procedur. Eller också kopierar du över hela DCIM-appen.
Mer
3 år 1 månad sedan #1330363 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa mobiltelefon?

När du har stoppat USB-kabeln till datorn ska du öppna Utforskaren och där du kommer att se att din telefon finns med på vänster sida. Klicka på den och du får upp mapparna som finns på telefonen. En heter DCIM, där ligger dina bilder. Klicka upp den, sedan är det bara att dra de bilder du vill spara på datorn till din bildmapp. Det är en enkel procedur. Eller också kopierar du över hela DCIM-appen.
 
Hej Cosmos du har 2 st PM  www.expressen.se/nyheter/12-aringen-geni...tas-fa-jobb-pa-nasa/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum