Köpa mobiltelefon?

Mer
3 år 1 månad sedan #1330591 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Köpa mobiltelefon?
Krokus:
Ska kolla uppp det.
Mer
3 år 1 månad sedan #1330626 av Richard
Svar från Richard i ämnet Köpa mobiltelefon?
De där Hallon, Fello, Vimla o Penny är mer än hälften så billigare än de vanliga Telia, Telenor, Tre, m.fl men har något mindre funktioner. Men jag tror inte man märker någon större skillnad. Dessutom ägs de billiga abonnemangen av de traditionella operatörerna. Jag gjorde en liten koll o skulle säga att du får mest för pengarna på Hallon;
www.hallon.se/

Du får 4 GB surf i månaden o obegränsat med samtal o SMS inrikes för 99 kr/månaden. Du kan spara surfen som du inte använder.

Hallon ägs av Tre o går på deras nät. Jag är nöjd med Tre. Penny ägs av Tele2, Fello av Telia o Vimla av Telenor. Undvik Fyra, de försökte lura på mig ett skitabonnemang med bindningstid. Här kan du läsa om de olika operatörerna;
www.surf.nu/mobiloperatorer/
Mer
3 år 1 månad sedan #1330783 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa mobiltelefon?
Smartphone och abonnemang verkar vara en skuldfälla för vissa.
Mer
3 år 1 månad sedan #1330820 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Köpa mobiltelefon?
Jag uppdaterar. Jag har köpt en grafit (mörkgrå) iPhone 12 Pro. :) Tack för Rosen! :)
Mer
3 år 1 månad sedan #1330836 av memphis
Svar från memphis i ämnet Köpa mobiltelefon?
Jag har Telia bara av den anledningen att här uppe i obygden funkar inte de andra operatörerna överallt. Telia har fläckfri täckning här uppe. Får vara värt en hundring extra i månaden.
Mer
3 år 1 månad sedan #1330840 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Köpa mobiltelefon?
Samma här, Telia funkar spottfritt i Värmlands djupa skogar! Många med andra abonnemang har problem hemma hos mor och far. I Karlstad funkar allt, men inte utanför city.