spåra ip adress

Mer
19 år 4 månader sedan #7669 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet spåra ip adress
Det är ett community som heter playahead.
jag tror nog att det är omöjligt att få fram ip adress....men man vill ju inte ge upp bara sådär
  • Besökare
  • Besökare
19 år 4 månader sedan #8158 av
Svar från i ämnet spåra ip adress
Råkade läsa ditt inlägg. Jag vet inget om Playhead..men dom som har stället är dom som kan hjälpa dej. Det ligger ju i deras intresse att medlemmarna inte är taskiga mot varandra...Så tjata mer på dom.
Är det riktigt elaka saker personen skriver så är polisen dom rätta. Dom har folk som sysslar med just sånt här.
Mer
19 år 3 månader sedan #8503 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet spåra ip adress
Som ni vet har jag en obehaglig människa efter mig ungefär. jag har skrivit till admins på det community han/hon finns. Men dom svarar inte. Jag har försökt spåra ipadress. Han/hon gör dock inget olagligt utan bara antyder saker. Jag blir rädd. Nu tänkte jag att om jag lyckas knäcka hans lösenord på hans konto på det där communityt så får jag mer information om honom och då kanske få ett stopp på allt. Nån som vet hur man knäcker lösenord????
Vanligtvis tycker jag det är omoraliskt fel att knäcka lösenord men nu måste jag....
  • Besökare
  • Besökare
19 år 3 månader sedan #8505 av
Svar från i ämnet spåra ip adress

Interlude skrev: Som ni vet har jag en obehaglig människa efter mig ungefär. jag har skrivit till admins på det community han/hon finns. Men dom svarar inte. Jag har försökt spåra ipadress. Han/hon gör dock inget olagligt utan bara antyder saker. Jag blir rädd. Nu tänkte jag att om jag lyckas knäcka hans lösenord på hans konto på det där communityt så får jag mer information om honom och då kanske få ett stopp på allt. Nån som vet hur man knäcker lösenord????
Vanligtvis tycker jag det är omoraliskt fel att knäcka lösenord men nu måste jag....

varför sänka sig till hans nivå?
Mer
19 år 3 månader sedan #8525 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet spåra ip adress
Jag tycker inte jag sänker mig till hans nivå, utan för min egen skull/säkerhet måste jag få veta om det här är en person som bara skämtar eller om det är nån farlig människa.
Mer
19 år 3 månader sedan #8526 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet spåra ip adress
På den här sajten är det så att det man skrivit i kontouppgifterna syns också i medlemslistan. Om det är samma sak på Playahead så tjänar du inget på att hacka in i hans kontouppgifter. Jag tycker att du istället håller dig borta från sajten eller registrerar om dig med ett nytt användarnamn.