Dator från Dell

  • Ready
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 10 månader sedan #80504 av Ready
Dator från Dell skapades av Ready
Jag funderar på att köpa en ny dator så småningom och det blir nog en dator från Dell. Är det någon som vet ifall dem är bra?
Mer
16 år 10 månader sedan #80505 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Dator från Dell
Jag köpte en ny dator tidigare i år från www.komplett.se och är mycket nöjd med den.
Fel av mig det var i augusti förra året jag köpte den märkte jag. Vad tiden går. :lol:
Mer
16 år 10 månader sedan #80513 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Dator från Dell
Komplett har också mycket bra support och service.
Min dator strulade lite i början, det var ett kompatibilitets problem mellan dvd:en och moderkortet så jag fick skicka tillbaks den på det smidiga sättet, att posten kom hit till dörren och hämtade datorn och när den var färdig blev den levererad till dörren och allt detta helt gratis,
Sen dess har den fungerat utmärkt förutomatt jag fick byta antiviruspaket som la av.
Men nu går den klanderfritt.
  • Ready
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 10 månader sedan #80515 av Ready
Svar från Ready i ämnet Dator från Dell
Jag kommer satsa på en stationär dator. Dell säljer även laserskrivare, men frågan är om man inte borde köpa en hp laser istället eftersom dem alltid varit bra på laserskrivare? Kanske kan man få mängdrabatt om man köper även laserskrivaren från Dell? Bläckstråleskrivare är jag trött på.
Mer
16 år 10 månader sedan #80519 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Dator från Dell
Kan laserskrivare skriva ut fotografier ?
Mer
16 år 10 månader sedan #80538 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Dator från Dell
Vad jag har hört är Dell både bra och billiga. Det enda negativa jag hört är att det kan ta tid att få reservdelar, när datorn går sönder. De har inga lager av reservdelar utan nytillverkar på beställning, vilket tar tid.