Trött hela jävla tiden

Mer
16 år 1 vecka sedan #125112 av Oktober
Svar från Oktober i ämnet Trött hela jävla tiden
Jeg går på 32 mg trilafon og det har faktisk hjelpet meg til å få et bedre søvnmønster. Før kunne jeg være våken opptil fem døgn på rad, men nå sover jeg hver natt og er veldig opplagt på dagen. Leponex derimot ble jeg avsindig trøtt av. Fungerte ikke i det hele tatt og ville bare sove. Depresjon virker også på den måten på meg.
Mer
16 år 1 vecka sedan #125119 av ak
Svar från ak i ämnet Trött hela jävla tiden

Admin1 skrev: Jag tror inte att du blir trött av 4 mg Trilafon per dag för Trilafon gav aldrig trötthet på mig utan jag tvingades istället använda sömnmedicin för att kunna sova. Möjligen kan tröttheten ha andra orsaker. Man kan bli trött när man har en depression,


Det har definitivt inte med Trilafon att göra. Jag sover bättre med Trilafon eftersom jag har färre hypnagoga hallucinationer med den och slipper vakna upp i total panik flera gånger per natt.
Mer
16 år 1 vecka sedan #125120 av ak
Svar från ak i ämnet Trött hela jävla tiden
Oktober,

Jag får medicin mot depressionen men den gör en supertrött, så jag tänker inte ta den. Jag tänker som så att det är bättre att förändra sitt levnadssätt istället för att ta alltför mycket mediciner.
Mer
16 år 1 vecka sedan #125123 av Geta
Svar från Geta i ämnet Trött hela jävla tiden
Motion brukar Admin 1 rekommendera i nästan alla
väder för att hålla depressionerna borta.
Samtidigt gör ljuset och luften sitt till.
Att bli riktigt intresserad av någonting, så att man glömmer
sig själv är ett bra sätt att förhöja livskvaliteten.
Mer
16 år 1 vecka sedan #125125 av ak
Svar från ak i ämnet Trött hela jävla tiden
Jag blir deprimerad eftersom vissa av mina släktingar har förstört min möjlighet till ett ordentligt liv och en produktiv framtid. Enda sättet att få upprättelse vore att skjuta ner de som har skapat den här situationen eller skära halsen av dem, då hamnar jag i fängelse och där kan jag ju studera + att jag är nöjd över att ha röjt dessa satanistiska personer ur vägen.
Mer
16 år 1 vecka sedan #125126 av Geta
Svar från Geta i ämnet Trött hela jävla tiden
[i:3kwcxllt]provokation[/i:3kwcxllt]