hur har ni det med era drömmar.

Mer
15 år 1 månad sedan #194411 av Buster136
Jo, jag drömmer nästan varje natt. Jag brukar fundera lite på mina drömmar under dagens lopp.
Mer
15 år 1 månad sedan #194415 av malin71
Hallå där alla Viskare!

Jag och min lilla familj har haft en tradition nu i några år - att varje morgon berätta om våra drömmar under natten till frukosten. Det är väldigt intressant och skönt att få dela med sig om nattens "händelser". Få lite respons på det man berättar, så att dagen kan fortgå utan att man har den där känslan av att "inte kunna bli kvitt drömmen".

Kanske skulle vara en intressant och bra tråd att starta här på Viska?


XOXOX - malin71
Mer
15 år 1 månad sedan #194456 av Admin1
Det var några månader sedan jag drömde sist. Då hade jag mardrömmar om att sajten var hackad och när jag vaknade upp trodde jag det en minut eller så.

Vid PTSD kan man ha mardrömmar. 20 % av de med schizofreni har också PTSD.
Mer
15 år 1 månad sedan #194459 av Nissegossen
Dessa på skrik, kan passa i sammanhanget;

Nissegossen: Suck, somnar ofta vid datorn....
Sun 22 Mar, 2009 09:01

Isa-Alise: Blir inte semster från Viska svårt för dig? Kanske bättre att göra något annat en stund innan sänggåendet...
Sun 22 Mar, 2009 08:41


Nissegossen: Jag vet att det var en dröm, men andra tycks ha suttit i natt och skrivit om drömmar. Jag drömmer ofta att jag sitter och skriver på datorn i mina drömmar! Kanske dags för semester snart....
Sun 22 Mar, 2009 08:37

Isa-Alise: Det var nog bara en dröm...
Sun 22 Mar, 2009 08:15

Nissegossen: orolig, drömde att jag skrev en sak på viska, som jag absolut skulle ha bort. I slutet, strax innan jag vaknade tryckte jag på Delete och allt var borta! I nästa sekund vaknade jag och tänkte när jag satte igång datorn, satt jag verkligen här i natt och skrev?
Sun 22 Mar, 2009 07:37

Isa-Alise: Hur har natten varit, Nisse?
Sun 22 Mar, 2009 07:05

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 1 månad sedan #194461 av Nissegossen

Admin1 skrev: Det var några månader sedan jag drömde sist. Då hade jag mardrömmar om att sajten var hackad och när jag vaknade upp trodde jag det en minut eller så.

Vid PTSD kan man ha mardrömmar. 20 % av de med schizofreni har också PTSD.


Admin! Vi behöver semester! :mrgreen:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 1 månad sedan #194471 av wasp
Jo! De är väl OK. Drömmer ofta om flydda tider. Allt var väl bättre för mig då. Tänk vad sjuttiotalet ligger långt bakåt i tiden ändå!