Fått konstiga drömmar igen...

Mer
13 år 4 månader sedan #352925 av Traxerity
Dagdrömmde om att jag dränkte en person och sedan skratta åt det i drömmen... sedan när jag vakna så sa jag till mamma så här "Jag drömde om att jag dränkte en kille och jag gilla det" sade det utan att tänka... börjar jag bli extremt störd i huvudet... mamma har märkt att jag börjar trakassera hunden också.. grannen tror jag är en psykopat eftersom jag springer runt o skrattar och är ilsken hela tiden... den pundaren har inget att säga... då säger jag att han använder knark om han gör något så får han skiten istället för jag... har märkt att jag undviker sociala saker.. och jag gör vad jag själv tycker.. typ igår skratta jag åt folk utan anledning... det jag hatar mest av allt är auktoritet.... hatar att ta orders också...
Mer
13 år 4 månader sedan #352937 av unGod
du börjat urtycka dina kännslor och dig själv. alla vill hämma oss..kör på bara.
Mer
13 år 4 månader sedan #352947 av Traxerity
äntligen någon som gillar Ilsket Maniac beteende :twisted:
Mer
13 år 4 månader sedan #352968 av unGod
det är bara ett utryck av hjärn kemikalier som är fuckt i oss sjuka. men man ska inte vara rädd för det... jag har varigt likadan förut... medeciner hämmar det men är endå rätt ostoppbart för min del... vi känner mycket, jag gör det iaf.... maniak är du inte, obalans bara... som mig...
Mer
13 år 4 månader sedan #352991 av Traxerity
Extrem obalans o_O har jag
Mer
13 år 4 månader sedan #353180 av Admin1
Drömmar kan vara bisarra och konstiga, så bry dig inte så mycket om dina drömmar. Det viktiga är dina tankar i vaket tillstånd och det är det som räknas när man skall skilja friskt och sjukt.