Fått konstiga drömmar igen...

Mer
13 år 5 månader sedan #353243 av Traxerity
kvinnan,

skratta?..... SEN NÄR ÄR ETT HELVETE ALKOHOLISM I FAMILJEN KUL.... Innan idag slog jag i väggen med ett järnrör och skrattade åt grannen....
mamma säger jag har hånskratt... jag hatar auktoritet... jag hatar orders.... JAG HATAR DENNA IDIOTKOMMUN SOM SÅRAR BARN O FAMILJER FÖR ATT DOM INTE GER STÖD TILL OSS SOM BEHÖVER DET... Dom ger stöd till en helt vanlig person som fejkar nackskada... MEN DOM KAN INTE GE ETT BIDRAG TE FOLK SOM VERKLIGEN BEHÖVER DET.... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH..... får snart snespel på hela kvarteret.... JAG VET VAD JAG SKA GÖRA.... jag ska ta en fjant från kommunen grilla han slå in huvudet på han riva ut hans inälvor gasa han och sedan skjuta benen av han och SLITA HAN I STYCKEN MED EN KNIV och sedan skratta åt han och pissa på hans grav...
Mer
13 år 5 månader sedan #353264 av unGod
utryck dig fär på forumet istället. men och skada folk blir fängelse direkt utan nåt... coh våld är aldrig en lösning det borde du veta efter alla regeringar som skapar krig.. gör inte detsamma. bara.. hata är männskligt. men våld är inte så bra.
Mer
13 år 5 månader sedan #353265 av unGod

Traxerity skrev: jag vill mörda någon som är taskig emot mej... Bryr mej inte om folk som går emot mej... dom som är med mej och är snälla ger jag respekt... MEN DOM SOM SLÅR MEJ ELLER SÄGA FULA SAKER EMOT MEJ DOM GÅR JAG OCH TRYCKER EN ELD GAFFEL UPP I RÖVEN PÅ :twisted:


om du inte bryr dig om folk som går emot dig och är taskiga.. så borde du helt ignorera deras existens helt.. utan tycke för dom är ren inte bry sig.. att bry sig om dom är precis det du gör när du blir arg..
Mer
13 år 5 månader sedan #353273 av kvinnan

Traxerity skrev:

kvinnan skrev: Äh, du överdriver så dant Traxy, det gör du ju inte alls....

Sen tycker jag att du ska vara glad att du skrattar, att andra i din närhet inte fattar just din humor kan du skita i

skratta?..... SEN NÄR ÄR ETT HELVETE ALKOHOLISM I FAMILJEN KUL.... Innan idag slog jag i väggen med ett järnrör och skrattade åt grannen....
mamma säger jag har hånskratt... jag hatar auktoritet... jag hatar orders.... JAG HATAR DENNA IDIOTKOMMUN SOM SÅRAR BARN O FAMILJER FÖR ATT DOM INTE GER STÖD TILL OSS SOM BEHÖVER DET... Dom ger stöd till en helt vanlig person som fejkar nackskada... MEN DOM KAN INTE GE ETT BIDRAG TE FOLK SOM VERKLIGEN BEHÖVER DET.... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH..... får snart snespel på hela kvarteret.... JAG VET VAD JAG SKA GÖRA.... jag ska ta en fjant från kommunen grilla han slå in huvudet på han riva ut hans inälvor gasa han och sedan skjuta benen av han och SLITA HAN I STYCKEN MED EN KNIV och sedan skratta åt han och pissa på hans grav...


Gör det då Traxy! Snacka inte skit !Sitt av ditt liv på rättspsyk istället...
Mer
13 år 5 månader sedan #353275 av Geta
Dina tankar låter skrämmande, Traxerity.
Det är inte personer inom kommunen som har orsakat att du
har det som du har det.
Mer
13 år 5 månader sedan #353281 av Traxerity
Geta,

dom nekar min ansökan när jag verkligen behövde hjälp... så dom har orsakat många saker... dom sa dom ska stödja sommarjobben för barn... men dom gjorde det inte... dom fick pengar för det men dom låtsas som ingenting att dom inte fått det...