Hur ofta känner du rädsla?

Mer
10 år 1 vecka sedan #662313 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur ofta känner du rädsla?
zoegas,

Du är inte i åldern för att få hjärnblödning. Tänk på vilka sjukdomar dina äldre släktingar ha eller har haft. Det är ungefär sånt du har att vänta dig. Börja promenera 2 timmar per dag för då slipper du drabbas av sådana saker.
Mer
10 år 1 vecka sedan #662315 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ofta känner du rädsla?
Undvik att bli arg och hata. Då är det mindre risk för hjärnblödning liksom hjärtsjukdomar.
Mer
9 år 11 månader sedan #664526 av Richard
Ändrade mig från "Nästan aldrig" till "Nästan hela tiden". Jag tänkte bara på att bli rädd, som när man kollar på skräckfilm. O rädd för spöken o sånt. Men jag blir ju rädd att polisen kommer o tar mig bara jag hör hissen gå igång i trappen!
Mer
9 år 11 månader sedan #664628 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur ofta känner du rädsla?
Å andra sidan hur många gånger har polisen kommit? Om du räknar på det är risken försvinnande liten att de skall komma dvs ingen anledning till oro egentligen.
Mer
9 år 11 månader sedan #664629 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ofta känner du rädsla?
Polisen har ringt på min dörr en gång. De skjutsade mig till Psyket. Toppentrevliga poliser.
Mer
9 år 11 månader sedan #664670 av Nissegossen
En gäng poliser stod i trappen 3.00 på natten och jag hörde dem. Det var grannen de ville ha tag på. Han blev intagen med polishjälp 21.00 kvällen innan och jag öppnade dörren och sade, inte en gång till och kom in så bjuder jag på en kopp kaffe! De ville inte ha och frågade, har han kommit hem? Inte vad jag vet, men ställ inte till med något i natt! Det var nog med i går kväll.

De lät sig nöjas och gick ned för trappan igen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum