Hjälp svara

Mer
17 år 11 månader sedan #41623 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hjälp svara
alise_lekrot! Lägg in dig! Ät maten, du får i dig den! Matlusten kommer när den Skall!

Synd bara att din före detta dumpade dig! Det hade jag knappast gjort!

Visst kan man ha en depression när man har en psykos!

Men det innebär att du behöver extra hjälp! Så just därför tycker jag att du frivilligt skall lägga in dig, och ta det som kommer.

Och du, En stor KRAM ifrån mig, Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 11 månader sedan #41653 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hjälp svara
Du har fått väldigt bra svar och råd här tidigare. Hoppas att du snart blir inlagd så att du mår bättre. Det finns på Internet ett gratis självtest där man kan mäta själv hur pass deprimerad man är:
www.deprimerad.net/allm/testa/madrs.htm
Mer
17 år 11 månader sedan #41659 av alice_lekrot
Svar från alice_lekrot i ämnet men
Ja verkligen bra svar tack hörni!

a men admin stämmer det där testet då?

finns det någon sjukdom där man har typ alla störningar då och då, dom avlöser varandra? jag är tom jag vet inte vem jag är det är bara ibland ett myller och ibland (just nu) helt vitt. bah... nej jag vet inte vart jag ska ta vägen.
på psyk får man ju bara en massa mediciner mot allt möjligt och ingen vet/bryr sig om vad som verkligen är problemet... skumt skumt......
Mer
17 år 11 månader sedan #41730 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hjälp svara
Testet stämmer nog om man svarat rätt på frågorna dvs inte missförstått dem. Ganska många på sajten har gjort testet, men ingen hade problem med det, men ganska många visade sig vara deprimerade.

Jag tror ingen har alla störningar, men det finns ganska många med depression, ångest etc som kan avlösa varandra. Det är nog ganska vanligt vid psykiska besvär att man kan ha flera olika symptom och ibland också flera olika psykiska sjukdomar.