Nån vaken i natt?

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 2 månader sedan #1022313 av
Svar från i ämnet Nån vaken i natt?
Hehe! Jag skulle ha åkt förra året till Barcelona men vi missade flyget!
Mer
6 år 2 månader sedan #1022398 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nån vaken i natt?
Sömnstörningar är ett varningstecken på psykos, men vid stress kan sömnen försämras.
Mer
6 år 2 månader sedan #1022433 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nån vaken i natt?
Mycket stark signal, varje gång jag inte fått sova en natt och ingen sömn nästa dag, då går larmet och tar en extra dagsdos på kvällen av mitt antipsykotika, dock ej över maxdos om dagen, samt tar tillräckligt sömnmedel jag har för att säkert sova den natten, då brukar jag sova och nästa dag blir en helt vanlig dag.

Sömn är A och O vid psykossjukdom.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 2 månader sedan #1022445 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Nån vaken i natt?
I natt börjar visst os åtminstone på eurosport?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 1 månad sedan #1032472 av Richard
Svar från Richard i ämnet Nån vaken i natt?
Jaha, då var det tydligen en natt av sömnlöshet för mig nu. Ska lämna blodsocker-prov i morgon, så jag åt senast 21 igår. Tog Theralen innan maten för att sen sova, inte trött efter några timmar, gick upp o tog en Imovane, men nä. Det funkade inte heller. Tänker inte slänga i mig typ 5 st Imovane även om jag "har råd" med det. Som tur var är det ok att dricka kaffe innan blodprovet (utan socker o mjölk).

Påbörjade ett stort projekt i Linux o radion, som kan ta timmar, men det mesta sköts automatiskt. Så jag tittar nog in här då o då.
Mer
6 år 1 månad sedan #1032473 av Richard
Svar från Richard i ämnet Nån vaken i natt?
Fått upp lite antenner... Men tror ni dom får vara i fred? Nä, här finns två väldigt nyfikna kisar som tycker om att välta dom! Bara dom inte biter sönder sladden, men den är ganska tjock. De biter bara av tunna kablar som t.ex. innan jag hade trådlösa möss till datorn, så bet de av den tunna mus-sladden.



Notera övertejpad webbkamera, har ni också det? Jag tycker inte det är någon sjuklig paranoia! Vem vill sitta med en kamera framför ansiktet hela tiden, även om det nog ändå är svårt att smygtitta genom den?

EDIT: Göra rent datorn ser jag nu behövs på bilden, ska leta fram en speciell spray o duk jag har till det.