Understimulerad!

Mer
5 år 8 månader sedan #1080762 av Drummer
Jag känner mig ganska understimulerad och tycker inget är roligt förutom att dricka alkohol vilket jag gör ett par ggr i veckan! Jag har ingen direkt lust att spela trummor heller och passionen och intresset för musiken är låg! Vet inte om det är Anafranilen som stänger av känslor! När jag hade Latuda så var jag mycket mer intresserad för trummspelet och musiken! Det negativa som gjorde att jag slutade med den var att jag mådde bra halva dagen men på eftermiddagen kom ångesten och jag gick även upp i vikt av Latuda vilket man inte ska göra på denna medicin! Jag undrar om det är en depression jag har eller negativa symptom!

Jag känner inte mina gamla känslor så det kan vara negativa symptom vilket är ett helvete! Admin säger att vid depression känner man sina känslor!

Hur upplever ni ert känsloliv? Jag är som en sten ofta och känner jag känslor är dom oftast mörka!
  • Metrogirl
  • Besökare
  • Besökare
5 år 8 månader sedan #1080766 av Metrogirl
Mer
5 år 8 månader sedan #1080770 av memphis
Svar från memphis i ämnet Understimulerad!
jag känner mig också lite så Drummer, som att depression är på väg. men jag äter lithium så jag hoppas det håller emot. Länge sen jag var allvarligt depremerad nu, då åt jag inte lithium. så jag hoppas jag klarar mig.
Mer
5 år 8 månader sedan #1080771 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Understimulerad!
Jag ska byta medicin i höst eventuellt till Leponex, Cisordinol eller Litium! Måste få minskat på mina paranoia som ger mig ångest!
Mer
5 år 8 månader sedan #1080775 av Geta
Svar från Geta i ämnet Understimulerad!
Har blivit gladare med åren. 70-åringar ska vara lyckligast. Vid 40 ska det vara som värst.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 8 månader sedan #1080786 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Understimulerad!
Drummer! Jag tror det är bättre att vara under än överstimulerad? Mycket beror på stress då, man inte orkar bearbeta alla intryck som kommer på en gång! Jag är både trött och rastlös! Livet går i vågor så är det!

Vars är världen på väg?