Hur lägger jag mig i tid??

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1097179 av Maxjohan1983
Ok, jag gick i jujutsu då jag var barn. Var typ i klass 5 jag slutade eller nåt.

Annars gick jag i innebandy under lång tid. !! Men det har jag redan berättat att tre(av fem) i min kedja blev alla proffs! Dem spelade i högsta ligan i Sverige!

Paintball skulle jag vilja pröva!?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1097181 av Utomjordingen
Ok! Jo, man blir säkert bra förr eller senare om man håller på med sport hela tiden och inte slutar. Jag spelade fotboll och höll på med mycket med sport men slutade för jag nyinsjuknade psykiskt och sånt tidigt i mitt liv.
Mer
5 år 6 månader sedan #1097182 av Utomjordingen
Ja, paintball låter roligt och spännande!
Mer
5 år 6 månader sedan #1097183 av Maxjohan1983
Ok, ja det blir enkelt att du slutar med sport då du blir sjuk å annat kommer in i bilden.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1097184 av Utomjordingen
Jo, var redan utsatt och sårbar efter trafikolyckan som jag var med om när jag var 5 år gammal - det håller inte i längden att försöka bli proffs i sport i äldre dar fast man kanske var duktig.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1097185 av Maxjohan1983
Så är det ju!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln