Hur ofta har ni ångest?

  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1122745 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Hur ofta har ni ångest?
Om han redan har två barn som Geta säger fattar jag inte varför han vill stressa dig med fler? Det räcker väl så?
Jag tillhör ju den gamla skolan, tror inte på särboförhållande men just nu känns det väl som att det är viktigare för er att sträva efter samma mål-bli mer tajta? Om han redan pratar om att skaffa barn utan att ni ens bor i hop undrar jag verkligen varför han verkar vara så stressad med det
Mer
5 år 3 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1122748 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Hur ofta har ni ångest?
ssri kanske du skulle ta det hjälper mot ångest det.?
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122758 av Kattis35
Svar från Kattis35 i ämnet Hur ofta har ni ångest?
Geta det stämmer. Ja det räcker anser ja.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122761 av Richard
Svar från Richard i ämnet Hur ofta har ni ångest?
Jag kan ha lite ångest på morgonen, om jag vaknar kort tid innan klockan ringer...

Första gången jag låg med mitt ex, så hade vi inget skydd. Hon sa att hon redan visste vad barnet skulle heta... Men som tur var blev det inget. Jag skulle aldrig klara av barn. Det skulle ge mig ångest...

Jag tar Iktorivil, men försöker trappa ner dom, är beroende av sån medicin...
Mer
5 år 3 månader sedan #1122763 av björk
Svar från björk i ämnet Hur ofta har ni ångest?
De finns ett anmodande som
kan fälla en sålunda kreativ debattör. Och det är Cirkus Scott. Dodde hade en jämthund som hette Scott. Detta kan i sin fall leda till bristfällig jargong och i värsta fall en viss iaf vit vin absint jag vill inte häva mej längre än så fast jag vill.. Ang den frimicklare stiftaren... Det är som 25 tårtor sen kom han och gissar vad de(t) blev 26. Tårtor då. Alltså 26 tårtor.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1122764 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Hur ofta har ni ångest?
Hej Kattis, jag har också en psykos sjukdom, en son på 20. Min son är 20 år, bor i fosterhem sedan 11 års åldern, men vi har alltid träffats på helg och lov, nu kommer han när han vill och kan. Så här i efterhand kan jag säga att jag skulle ha varit mer hel med mig själv i min psykos sjukdom, man kan ha barn och vara en okej mamma trots sjukdom, bara man har tillräckligt med insikt och är vän med sjukdomen man lär sig mer efterhand hur den kan hanteras och vårdas.
Du har ett, jag hade varit glad för det och talat om det för sambon, ni är 2 om det och båda parter måste vilja att ett barn är välkommet,man ska inte vara rädd för att ibland vara egocentrisk och tänka på sig själv och i gengäld gynnar det barnet du redan har.Stå på dig och gör vad som känns rätt utifrån vad du känner.
Älskar han dig blir han nog kvar ändå njut av vad ni har, varandra.