Hur ofta har ni ångest?

Mer
5 år 3 månader sedan #1122763 av björk
Svar från björk i ämnet Hur ofta har ni ångest?
De finns ett anmodande som
kan fälla en sålunda kreativ debattör. Och det är Cirkus Scott. Dodde hade en jämthund som hette Scott. Detta kan i sin fall leda till bristfällig jargong och i värsta fall en viss iaf vit vin absint jag vill inte häva mej längre än så fast jag vill.. Ang den frimicklare stiftaren... Det är som 25 tårtor sen kom han och gissar vad de(t) blev 26. Tårtor då. Alltså 26 tårtor.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1122764 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Hur ofta har ni ångest?
Hej Kattis, jag har också en psykos sjukdom, en son på 20. Min son är 20 år, bor i fosterhem sedan 11 års åldern, men vi har alltid träffats på helg och lov, nu kommer han när han vill och kan. Så här i efterhand kan jag säga att jag skulle ha varit mer hel med mig själv i min psykos sjukdom, man kan ha barn och vara en okej mamma trots sjukdom, bara man har tillräckligt med insikt och är vän med sjukdomen man lär sig mer efterhand hur den kan hanteras och vårdas.
Du har ett, jag hade varit glad för det och talat om det för sambon, ni är 2 om det och båda parter måste vilja att ett barn är välkommet,man ska inte vara rädd för att ibland vara egocentrisk och tänka på sig själv och i gengäld gynnar det barnet du redan har.Stå på dig och gör vad som känns rätt utifrån vad du känner.
Älskar han dig blir han nog kvar ändå njut av vad ni har, varandra.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122766 av Melody
Svar från Melody i ämnet Hur ofta har ni ångest?
Jag har ångest nästan dagligen, obehaglig känsla i kropp o själ. Tack o lov hjälper Atarax som jag anv rätt ofta. Ibland går det dock ej över. Jag funderar mkt på min livssituation och det ger ångest det också. Annars är jag rätt positiv.
Mer
5 år 2 månader sedan #1127494 av sodergardfia
Just nu har jag ångest o sorg hela tiden. Kan knappt glädja mig åt nåt. När något är roligt känns det förgängligt o nästan ovidkommande. Jag är kanske deprimerad. Har haft lite av den här stämningen i månader, men de senaste veckorna har det blivit värre. Är bara så ledsen och tom. Jag behöver Gud, men det känns som att jag inte kan komma dit. Antar att så länge det är så så kommer jag vara ledsen o tom o ångestfylld.
Kanske har en eventuell depression som varit på gång länge blommat ut nu när jag börjat med Ritalin . Det stämmer tidsmässigt. Förhoppningsvis går det över.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1127505 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur ofta har ni ångest?
Varför har du Relatin?

Ångest är det mest plågsamma symptomet av dem alla. Jag har ingen särskild ångest nuförtiden, men om jag dricker får jag fyllångest dagen efter. Så det blir att skippa spriten!

Atarax är knappast något att ha mot ångest. Det är en allergimedicin såvitt jag vet. Lergigan är iaf bättre, fråga efter det om läkaren inte skriver ut benzo.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 månader sedan #1127509 av sodergardfia
Cosmos, jag tar den mot ADHD. Eller rättare sagt ADD på gränsen till ADHD. Svåra koncentrationsproblem .