Har blivit deprimerad o tänker mycket på döden...

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1179490 av Recard2016
Jag brukar tänka på en satanic surfers rad när såna tankar kommer till mig; "if i didn't give up then, why should i give up now? I'm gonna live my life to it's fullest potential".

Jag är för övrigt ateist o jag e aldrig deprimerad. Kost, motion, hund, familj, musik håller mig borta från döden.

Eller jag har blivit självmordsbenägen 1 gång tror jag, det var när mina röster sa till mig att jag skulle skada en närstående.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1179515 av Maxjohan1983
Testa med att lyssna och titta på sina-drums på Youtube. Det gjorde så mina negativa symptom försvann idag, hon trummar bara till bra musik enligt mitt tycke. Det är nåt i trummor som gör att de lindrar mina negativa symptom. Jag diskat sedan 14:30 idag. Och blev just klar för i dag. Och är inte ens trött? Vad är det som har hänt? :)

Dock när han gick bor kände jag din morbrors närvaro. Jag blev väldigt sentimental den dag... grät faktiskt lite granna.
I believe in you

You don’t want to clean your home, cook dinner but eat alone.

This poem is for the brave, those souls in search of the light during the pitch black night.

In search of a new routine, a new beginning. And a new direction in life.

You can change lane a hundred times. Even when you are 48 and depressed.

Make changes for the better and become the happiest ever. Don’t look back!

Just write down everything you want to change and clear them off one by one. I believe in you!

Det var min shizohjärna det där. Blir så less på den. Det var när jag fick veta att han gått bort.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1179519 av Richard
Tack!

Min paranoia har ökat ^10... Tror jag tar 10 mg Haldol. Eller jag vet inte... Ska i.a.f. hetsäta snart igen. Fan vad det här är trist...

Sitter o läser historia på Wikipedia, men inget tas in. Kan inte koncentrera mig på nått... Jag har ADD enligt utredningen som det står om i min journal. Det har aldrig varit på tal om metylfenidat eller amfetamin. Jag får en massa "downers" istället.
Mer
4 år 8 månader sedan #1179520 av Geta
Förvarnade din morbror omgivningen innan han tog livet av sig?
Mer
4 år 8 månader sedan #1179522 av Melody
Styrkekramar! Det är som olika "årstider", du får tänka att du har en svår period nu men att det kommer gå över. This too shall pass. Du har haft en svår sorg efter din morbror..

Du har ju mkt du bidrar med. Du bidrar till din familj när du är positiv, du har en sysselsättning osv. Kan du skaffa IPS jobb?

Även om du inte tror på Gud, så vet jag att han älskar dig. Så håll dig sund o positiv så ska du se att detta går över..
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1179523 av Richard

Geta skrev: Förvarnade din morbror omgivningen innan han tog livet av sig?

Nä, men vissa hade det på känn, han var väldigt sjuk o ville absolut inte bli "en grönsak"...

EDIT 1: Jag tar 10 mg extra Haldol, samt 50 mg Leponex mot min paranoia. Leponex är inte förskrivet till mig, men jag har ett antal tabletter ändå. Tror ni man fördärvar sina blodkroppar på en engångsdos på 50 mg?

EDIT 2: Har satt ihop en lite annorlunda medicinkombo till imorgon. O det är bowling med Spiran runt 14:30, den vill jag ju vara med på!

EDIT 3: Det är tur att jag har mina katter, de känner på sig om jag mår dåligt, då kommer de o gosar.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Richard.