När skall det vända..?

Mer
4 år 7 månader sedan #1183714 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet När skall det vända..?
Clozapin, amisulprid och olanzapin minskade negativa symptom och depression mer signifikant än andra antipsykotika.

www.viska.se/behandlingar-2/lakemedel/79...ntipsykotika-ar-bast
Mer
4 år 7 månader sedan #1183751 av Julle
Svar från Julle i ämnet När skall det vända..?

Admin1 skrev: Clozapin, amisulprid och olanzapin minskade negativa symptom och depression mer signifikant än andra antipsykotika.

www.viska.se/behandlingar-2/lakemedel/79...ntipsykotika-ar-bast

Tack, står redan på Olanzapin, har läst lite om Clozapin / Laponex och varit lite inne på det. Har du ätit Clozaoinsjälv?

//Älska och älskas
Mer
4 år 7 månader sedan #1183777 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet När skall det vända..?
Om jag missar en morgondos (2 tabletter) känner jag av det efter ett par timmar. Obehaglig skum känsla. Som jag föreställer mig att det är att tända av på en drog. På kvällen har jag 1 tablett och det märks inte lika tydligt om jag missar den. För något år sen tappade jag ut och försökte sluta med efexor på egen hand. Gud vad jag spydde. Det är en jäkel till drog men för mig bra vid depressionssymtom. Ska jag någonsin sätta ut den ska det ske med små doser. Jag är sjukt känslig för den.
Mer
4 år 7 månader sedan #1183989 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet När skall det vända..?
Nej, jag har inte använt Clozapine, men många andra här använder det. Om man lägger till Abilify får man 10-20 % starkare effekt och vikten minskar med 2 kg.
Mer
4 år 7 månader sedan #1184015 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet När skall det vända..?
2 kilo? Du måste skämta. Men du är ju ganska rolig du.
Mer
4 år 7 månader sedan #1184150 av krokus
Svar från krokus i ämnet När skall det vända..?
Cosmos,
Nån gång frågade jag om topimax och viktminskning. Det var några kg totalt, inte några kg per månad. Haha... :snopen