Vill inte "stöta på" andra människor, då jag bara blir ledsen av besvikelse

Mer
4 år 1 månad sedan #1236725 av Nissegossen
Mer
4 år 1 månad sedan #1239080 av salig

Cosmos skrev: Antar att det beror på vad man bor, men jag är nöjd med att vara anonym. Jag skulle aldrig överleva i en liten stad!

Geta skrev: Jag vill också vara anonym. Det går trots att jag bor i en liten stad.

NI ÄR REDAN ANONYMA, MAN ÄR ANONYM I EN LITEN BY OCKSÅ, HELA BYGGDEN SAMLAS INTE OCH UMGÅS HOS NÅN FREKVENT, JAG VILL KÄNNA MÄJ STÖRRE ÄN ATT HELA TIDEN OMGE MIG AV ANONYMA APOR, NÄR SKA VI LÄRA KÄNNA VARANN OCH SLUTA MED HATET :cry:
Mer
4 år 1 månad sedan #1239081 av Drummer
Du är säkert en jättego tjej Salig men du stavar som en kratta!
Mer
4 år 1 månad sedan #1239087 av memphis
Salig, du måste hitta dina likar. Det finns egentligen gott om människor som tycker om att prata på en stund med främlingar. Jag träffar sådana överallt. På bussen, på loppisen, på hundpromenaden osv. Men jag är själv inte så pratsam av mig. Men det finns gott om pratsugna där ute!
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1239091 av Nissegossen

salig skrev: NI ÄR REDAN ANONYMA, MAN ÄR ANONYM I EN LITEN BY OCKSÅ, HELA BYGGDEN SAMLAS INTE OCH UMGÅS HOS NÅN FREKVENT, JAG VILL KÄNNA MÄJ STÖRRE ÄN ATT HELA TIDEN OMGE MIG AV ANONYMA APOR, NÄR SKA VI LÄRA KÄNNA VARANN OCH SLUTA MED HATET :cry:

Jag är knappast anonym på viska, om inte min e-post står under här finns den i andra inlägg av mig och går direkt till min e-post skriver du på min e-post kan du få alla kontaktuppgifter till mig, namn och adress det står mitt telefonnummer på min adress bara lyfta på luren och ringa för ett möte, antingen hemma hos mig, tipset med det är god mat, eller valfri plats i stan, du väljer, sedan man eller kvinna spelar ingen roll, jag har inte längre det en man plägar hava som det står i Bibeln om Abrahams hustru, trots det födde hon Isak.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1239094 av memphis
Du kanske kan söka dig till en Möterplats för daglediga, Salig?