Vill inte "stöta på" andra människor, då jag bara blir ledsen av besvikelse

Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1234376 av salig
Överallt är dom; Människorna, dom ser ut som du, pratar som du, men det är något som skiljer oss åt :o Tystnaden är det som genomsyrar allt, tystnad överallt, på sta'n, i affären, i bussen; den är överallt! Folk kollar inte ens på dej när du är ute, varför? Jag blir jätteledsen och sårad då jag bara vill lära känna alla :cry:
Last edit: 4 år 1 månad sedan by salig.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234386 av Cosmos
Antar att det beror på vad man bor, men jag är nöjd med att vara anonym. Jag skulle aldrig överleva i en liten stad!
Mer
4 år 1 månad sedan #1234389 av Geta
Jag vill också vara anonym. Det går trots att jag bor i en liten stad.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1234390 av salig
Skulle man kunna säja att du är del utav problemet mer än lösningen :ljus
Last edit: 4 år 1 månad sedan by salig.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234398 av Nissegossen
Kom hit du får inte en syl i vädret vill det sig illa pratar jag ihjäl dig till att börja med sedan börjar jag om, då börjar det bli kämpigt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1236648 av salig
varje dag är ja rädd fö att hamna på psyket och mista allt jag har pga ett psykbryt av inte tillräcklig bekräftelse från andra :cry:
Idag pratade en liten kille me mäj på bussen af, han tyckte ja skulle sjunga lika fint som ja jordä dan innan :oops:
gjorde mej rådnande glad & blyg på samma gång :roll: klev av på samma ställe och fråga ijän så fick dra en litten truddelutt för an X] han applodera medans den andra kollade positivt överaskad innan han jick över vägen X] finns mer snorungar ja vill lära känna här & som ja ha fått lite kontakt me också men vet inte hur vi ska få me kontakt :(
Last edit: 4 år 1 månad sedan by salig.