Granskning Aftonbladet tar upp...

Mer
12 år 7 månader sedan #426825 av Nissegossen
Hej, Aftonbladet skall granska några områden och nu har vi världens chans att påverka vilket ämne som skall granskas samt debatteras, jag själv förordade psykiatrin och min motivering, är egentligen bara en redogörelse om viska.se, men ni kanske kan gå in och framföra era åsikter om varför Aftonbladet skall granska just psykiatrin! För att påverka vilket ämne som skall granskas se här
granskning.aftonbladet.se/

Så här skrev jag i Aftonbladet

Psykvård!
Har själv diagnosen schizofreni utan underdiagnoser.

Jag själv kallar mig för Nissegossen på webben och vad mina åsikter om många frågor är, finns på <!-- w --> www.viska.se <!-- w --> vilket är en Schizofreni portal, fri och obunden samt att medlemskap är gratis. Jag själv har gjort något över 27.000 inlägg där och många som insjuknat i Schizofreni skriver där. På grund av att sajten har ett trevligt klimat och för att medlemmarna är väldigt känsliga och vi som skriver där är väldigt seriösa. I de flesta fall har vi själva erfarenhet och vet att välja våra ord på grund av den starka självmordsrisk som finns vid psykisk sjukdom så är det ett trevligt debatt klimat. Det har gjort att numera har sajten även många med andra diagnoser sökt sig dit. År 2008 fick sajten ett pris för god socialpsykiatri läs om det här; www.socialpsykiatrisktforum.nu/u ... sykia.html
För den som vill fördjupa sig i frågor rörande psykiatrin, är alla välkomna att läsa , men för att kommentera måste ni vara medlemmar. Medlemskap är gratis! Vi tar gärna upp och debatterar psykiatrin.

Med vänlig hälsning
Kram
Nisse.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 7 månader sedan #427089 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 7 månader sedan #427126 av killergirl
:bravo:
Mer
12 år 7 månader sedan #427138 av Admin1
Fint att psykvården uppmärksammas i media igen.
Mer
12 år 7 månader sedan #427155 av Geta
I kommentarerna på Aftonbladet påstås det att många psykiska problem beror på vajsing med sköldkörteln. Jag har fått ta sköldkörtelprov men inget fel hittades.
Mer
12 år 7 månader sedan #427356 av Nissegossen
Gå på denna länk granskning.aftonbladet.se/2011/0 ... en-psykos/ Och se på TV hur det är att ha en psykos, tycker ni nu skall följa det som publiceras i Aftonbladet och ni kan delta i debatten, som sakkunniga genom egenerfarenhet!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum