Mijalovic attackerade igen

Mer
12 år 3 månader sedan #450837 av Isa-Alise
Och bli inlåst på rummet om kvällarna? Få din post läst och dina tillhörigheter kollade om du gått ut på en promenad? Bli fråntagen dator och mobiltelefon? Rättpsyk är en påföljd till ett brott, inget ömt omhändertagande. Håll dig därifrån! Rättpsyk kan aldrig ge dig något av det omhändertagande (kärlek) som du söker.
Mer
12 år 3 månader sedan #450839 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
12 år 3 månader sedan #450843 av Isa-Alise
Du tröttnar nog ganska snart på sjukhuskost. Och dessutom får du inte äta nått efter åtta på kvällen. Dessutom är alkohol förbjudet inom psykiatrin. Det är en oerhörd frihet att kunna äta när man vill, lyssna på den musik man gillar, gå en promenad när man känner för det... var rädd om din frihet!!! :hjärta
Mer
12 år 3 månader sedan #450851 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Mijalovic attackerade igen
Dem avdelningarna som jag sett (på nätet) är i riktigt uselt skick. Det är nedgånget och jävligt. Men de har mobiltelefoner och datorer med internet. som killen som skriver bloggen hispaliv från ett sådant ställe.

.. Men tänk att umgås varje dag med den där nöttan Mijalovic och liknande människor. Känns tryggt.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 3 månader sedan #450902 av björk
Svar från björk i ämnet Mijalovic attackerade igen
ingen som hört talas om "kill to succeed" ?
Mer
12 år 3 månader sedan #450978 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mijalovic attackerade igen

matterik skrev: Det är nog sant det där om rättpsyk. Men de får i varje fall mat och husrum gratis. Sen har de väl någon form av sysselsättning också. Kanske psykolog etc. Och dessutom inget snack om jobb. Att få mat och husrum utan att behöva höra tjat om jobb är inte helt fel.


Rättspsyk är inte gratis överallt utan ofta får man betala 80 kr per dag i vårdavgift. Sedan om man blir trött eller irriterad på personalen kan det vara jobbigt. Värst är nog att man aldrig vet när man blir utsläppt. Nyligen var en man i tidningen som suttit där i 44 år.