Mijalovic attackerade igen

Mer
12 år 3 månader sedan #450634 av Nissegossen
Han satt på Kumla, när han stack skruvmejseln i offret, han hör hemma på rättspsyk säger alla i hans närhet och han kommer nog att förflyttas! Just nu sitter han i en isoleringscell!
Kan inte svara på vad de gör med honom just nu, fullt klart har de som varit nära honom är, att de märkt på honom att han har mått dåligt! De säger samstämt att han inte bör sitta i fängelse!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 3 månader sedan #450648 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mijalovic attackerade igen
Han är dömd till fängelsestraff, men hade han mördat någon annan än Anna Lindh, så hade han säkert fått rättspsyk. Han hade ju haft kontakter med psykiatrin redan innan mordet på Anna Lindh. Tror att han kommer att utvisas till Serbien efter avtjänat straff.
Mer
12 år 3 månader sedan #450652 av Nissegossen
Well, det löser Sveriges problem med honom och i Serbien, om han gör något där, blir det nog en kort process med honom.

www.humanrights.gov.se/dynamaste ... erbien.pdf

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 3 månader sedan #450686 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mijalovic attackerade igen
Har inte Mijalovic varit bland självskadande tjejer i Sundsvall?
Mer
12 år 3 månader sedan #450801 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
12 år 3 månader sedan #450836 av Ready
Svar från Ready i ämnet Mijalovic attackerade igen
Jag har också haft en längtan till rättspsyk. Jag antar att jag har ett behov av att bli omhändertagen av samhället.