Sociala medier - mer beroendeframkallande än cigaretter?

Mer
12 år 2 månader sedan #462232 av björk
Och levde sekt liv på egen hand.
Mer
12 år 2 månader sedan #462235 av björk
sen kunde man inte enligt honom lägga klubbor och bag på gräset utan medan han puttade


skulle jag hålla hela tjo flöret.
Mer
12 år 2 månader sedan #462236 av björk
Jag var djupt olycklig då Å Kränkt....... :!: :!: :!:
Mer
12 år 2 månader sedan #462237 av björk
Sen fick jag autism och senare schizotyp. Jag har mitt liv haft ett tag blandning mellan schizofreni och bipolär.

Sen bytte jag min borderline mot schizofreni. Sen blev jag schizoid. Och sedan någon sorts paranoid schizofreni.

Min bror har antisocial personlighets störning.

Pappa något slags schizofren kör utan mediciner. Medicinerar på egen hand.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 2 månader sedan #462248 av Jocke
Egentligen är jag mer beroende av viska än teven och andra beroendeframkallande produkter, känner att jag får inget gehör när jag känner att dem kränker mig. Alltså, känner att det kanske finns några här som förstår problemets art? Jag känner faktiskt hur nära dem kommer, men jag vill hellre vara här. Det är verkligen så, att livet via texten på teven antyder ett större perspektiv. Stänger jag av den, så förstår jag ingenting annat än dessa ansiktsrörelser. Ljudet är för svår att balansera genom den motstånd luften gör på vägen till hörapparaten. En slinga är bäst, men tröttsamt det också.

Nu är det Polanski som är under luppen, givetvist inte genom tevens försorg, utan av andra kritiska krafter. Men, jag är som sagt hellre här och rumsterar ibland.

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 2 månader sedan #462346 av Nissegossen
Eftersom jag fått min Facebook sida hackad, vill jag bara säga det att det som står där är lögn och förbannad dikt från början till slut!

Begynnelsen var att jag fick min E-mail hackad och Admin på siten, talade om att han fått E-post av mig och han tyckte inte det stämde för, att ip-Adressen kom någonstans ifrån Indien.

Jag bytte omedelbart lösenord och på min hotmail-Adress är allt frid och fröjd. däremot var det samma lösenord till Facebook, vilket jag inte tänkte på. Det satt långt inne att jag skulle gå in på Facebook, för den betraktade jag enbart som vilande. Jag har gjort att jag fått medlemskap, men eftersom jag råkar att ha tittat på medlemsvillkoren, inte har skrivit någonting där. Detta för att Facebook i villkoren krävde exklusiv rättighet till allt jag lade upp där, så lade jag inte in någonting överhuvudtaget och allt som står på Facebook om mig är lögn och förbannad dikt! Jag misstänker att en som är portad från viska för att ha skrivit det som står, som jag då skulle ha publicerat!

Jag ber alla om ursäkt för den skada som eventuellt har skett, men det har gjorts utan varken min tillåtelse eller vilja! Jag kan bara säga, jag är oskyldig till det som står där och jag har inte idits att gå in och radera. Jag kan bara säga att jag är ledsen för den uppkomna situationen och till yttermera visso skriver jag enbart på viska och ingen annanstans en viska

Jag har påtalat faktum för Facebook och de har spärrat, om jag förstått rätt alla nya kommentarer på Facebook!

Den sida jag numera skriver på, som jag gjort sedan 2004 när jag blev medlem på viska, är ju viska och ingen annanstans!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum