Anna Odell intervjuas i SVT1

Mer
10 år 5 månader sedan #623643 av Geta
Svar från Geta i ämnet Anna Odell intervjuas i SVT1
Jag tror att det är glömt- att Anna Odell spelade psyksjuk. Nu riktas blickarna på hennes nya film
om en klassfest.
Mer
10 år 5 månader sedan #625261 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Anna Odell intervjuas i SVT1
Tja det visar bara att är du ute i din klass så är du ute ur din klass det är alltså ingen mening att ringa gamla ovänner! vänner brukar så fall höra av sig på ett eller annat vis. Man ser bara att man inte har något i hop och går vidare! Men att Annas vänner inte vill veta av henne beror nog på en stor del på hennes karriär och framgång inom vissa kretsar sen om dom är bra eller dåliga det är en annan sak hon hade kunnat göra mycket bättre om hon fått hjälp men syftet med filmen var nog mer att av skräcka andra och se över lagarna sen ska man inte klandra henne som person att hon försöker göra karriär och få ett välbetalt jobb hon vet nog hur hemsk psykvården kan vara för en människa och hur ner klankad hon blivit på grund av att hon kom ditt!
Mer
Mer
10 år 5 månader sedan #625393 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Anna Odell intervjuas i SVT1
Jag måste säga att jag är imponerad av att hon lyckades göra en så bra film för hon är ju egentligen utbildad konstnär och borde inte vara så bra på att göra film.
Mer
10 år 5 månader sedan #625394 av Geta
Svar från Geta i ämnet Anna Odell intervjuas i SVT1
Hon har nog fått enorm energi och inspiration efter rabaldret med konstinstallationen på bron.
Det var säkert inte många som trodde att hon skulle återkomma efter det. Hon såg så skör ut.
Mer
10 år 5 månader sedan #625407 av Fantasio
Hon kan få sitta i min favoritfåtölj och dricka läsk. :hjärta