Den nya drogen

Mer
9 år 10 månader sedan #671079 av Geta
Svar från Geta i ämnet Den nya drogen
Har själv sett på nära håll.
Mer
9 år 10 månader sedan #671080 av Richard
Svar från Richard i ämnet Den nya drogen
Har sneat totalt på hasch en gång. Det var under en period som jag missbrukade lite allt möjligt. O jag hade tagit typ 2 kartor Dexofen varje dag i en vecka o höll på att tända av från det. O opioid-avtändning är inte kul. Ångest, abstinens o grejer. O cannabis förstärker ju känslor, så all ångest blev plötsligt mycket värre o jag fick visuella hallucinationer. Fast det värsta var när allt "gick i loopar". Sen dess har jag inte rökt cannabis, o kommer förhoppningsvis inte att göra det igen.
  • Outcharlie
  • Besökare
  • Besökare
9 år 10 månader sedan #671103 av Outcharlie
Svar från Outcharlie i ämnet Den nya drogen
Jag har skjutit heroin från jag var nitton till tjugoåtta år i perioder. Där kan man snacka om att ha nått botten.

Ja forskare har kommit fram till att Jesus var nio år i Goa och rökte på och tog med sig hem inte undra på att blinda kunde se för dom var så jävla stenade hahahaha!


Zoegas hur i helvete kan du propagera att ungdomar är okay med att röka på?!!
Mer
9 år 10 månader sedan #671110 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Den nya drogen
Det gör jag väll inte.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Outcharlie
  • Besökare
  • Besökare
9 år 10 månader sedan #671134 av Outcharlie
Svar från Outcharlie i ämnet Den nya drogen
Där ser man.
Mer
9 år 10 månader sedan #671213 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Den nya drogen
Jag röker weed/hasch varje helg. Inte fan snear jag på det. Rökte 1,5 gram igår med polaren medan han tog LSD jag var sitter åt han. Mysig kväll var det. Det enda som händer på hasch är typ man blir lugn och allting går i slow motion.

BTW om nån får psykos på hasch så har det antagligen varit bakat med PCP som vilka idioter brukar göra. Alltså var det laced hasch och inte vanligt hasch då.