Den nya drogen

Mer
9 år 10 månader sedan #671216 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Den nya drogen
Jag var väldigt nära att prova LSD för 4 år sedan. Jag är väldigt glad jag inte gjorde det. Hade nog fått en ny psykos.

Anchored in Christ ✟

  • Outcharlie
  • Besökare
  • Besökare
9 år 10 månader sedan #671217 av Outcharlie
Svar från Outcharlie i ämnet Den nya drogen
Jag har nog rökt hasch och gräs i över femton år och jag fick diagnosen schizofreni och likaså min kusin fick samma diagnos han har rökt över tjugo år. Men nån gång ibland och sisådär lagomt är det lugnt tror jag. Man måste ha börjat tidigt i åldern rökt mycket och länge för att få schizofreni. Säger min erfarenhet!


Jag har ätit över 200 gånger i mitt liv psykedeliska som tex LSD har aldrig fått psykos! Har varit mestadels väldigt positiva upplevelser.
Mer
9 år 10 månader sedan #671218 av scannercicret
Svar från scannercicret i ämnet Den nya drogen
Om man blandar brandkårens vatten, med lagom Hars, så kväver man elden. Det var en av mina uträkningar, en gång i tiden.
  • Outcharlie
  • Besökare
  • Besökare
9 år 10 månader sedan #671219 av Outcharlie
Svar från Outcharlie i ämnet Den nya drogen
Undra hur ditt sekret luktar? Hahaha
Mer
9 år 10 månader sedan #671246 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Den nya drogen

zoidar skrev: Jag var väldigt nära att prova LSD för 4 år sedan. Jag är väldigt glad jag inte gjorde det. Hade nog fått en ny psykos.


Gör inte det, För att det hände att jag hamnade på akuten och dessutom lär det hända att du blir inlagd också om det går snett.
Mer
9 år 10 månader sedan #671258 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Den nya drogen

Traxerity skrev: Gör inte det, För att det hände att jag hamnade på akuten och dessutom lär det hända att du blir inlagd också om det går snett.


Tack Trax,

Nä, jag har ändrat mig rätt mycket sedan dess, så nä LSD eller någon annan drog är det inte tal om.

Anchored in Christ ✟