Dataspelsberoende klassas som sjukdom (Sydsvenskan)

Mer
6 år 3 månader sedan #1007880 av Nissegossen

1983Dave skrev: Vem vet, någon kanske har knäckt det.

Knappast det finns inget sådant byggt och är det någon som skapat den hade det varit ute hos allmänheten och det hade slagits upp på första sidan i alla tidningar och nyhetskanaler.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1007882 av Nissegossen
Själva flygkroppen står alltid stila där utrymmet för piloten sitter, det här är svaret på 60-talet som faktiskt går att både bygga och flyga

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
Mer
6 år 3 månader sedan #1010622 av Utomjordingen
I år har jag funderat på att köpa en Xbox One men är samtidigt lite rädd att jag kommer få tillbaka spelberoendet och försumma mycket annat i mitt liv. Så jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska börja spela igen.
Mer
6 år 3 månader sedan #1010657 av Encingnerius
Det gäller att hitta en bra balans.
Mer
6 år 3 månader sedan #1010660 av Utomjordingen
Om jag ska vara ärlig så gillar jag inte regelbundna tider utan jag är mer som går efter slumpmässiga rutiner. Jag har varit som robot en gång i tiden och det var mer som piska som drivkraft istället för morot. Fick nog av att gå efter schema sen dess! Risken är när man inte har regebundna tider i tillvaron och spelar dataspel att man försummar tiden ännu mer.