Läkarna tar livet av de äldre genom övermedicinering – 15 läkemedel per dag vanl

Mer
4 år 5 månader sedan #1200855 av Clean
Tackar gudarna att medicin finns som fungerar då hade en del jag bryr mej om dött. Det hade varit fruktansvärt, hemskt och förjävligt.

Drugs. Com har det allra senaste om mediciner och dessa alla möjliga sorters kombinationer om det funkar eller inte.
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1200857 av PsychoWard
människors kunskap (eller godhet) litar jag inte på för fem öre och skulle inte vilja lägga mitt liv i vitrockarnas händer, men förstår att risken finns att många av er har gjort det och jag ber till Herren Jesus Kristus att han ska skaka er så ni vaknar upp från sömnen.


"gudarna" är demoner btw. det finns bara en Gud och det är Herren Jesus Kristus. skaparen av alt, Guds Son, Guds Lamm, Guds Ord och Ljuset i mörkret som inte mörkret förstår. Han är även kallad Den Evige Fadern och Fredens Prins.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200858 av Clean
Vem är fredens konung om Gud är fredens prins? Du??
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1200859 av PsychoWard

AddictedWhore skrev: Vem är fredens konung om Gud är fredens prins? Du??

varför pratar du om Gud som om du förstår Hans vägar?
Mer
4 år 5 månader sedan #1200935 av krokus

Geta skrev: Det finns en funktion på apoteket som varnar när ordinerade mediciner inte passar ihop.

janusinfo.se/beslutsstod/janusmedinterak...160e98a7ddf1cdc.html
Mer
4 år 5 månader sedan #1201226 av Admin1
Det är äldre på sjukhem och de som springer till läkare för ofta som blir övermedicinerade. På sjukhem kommer en läkare varje vecka och då blir alla problem medicinerade och det ger många läkemedel efter ett tag.