Basinkomst föder tillit och dödar utanförskap

Mer
4 år 5 månader sedan #1204126 av Recard2016
Du hittar ingen sosse som förespråkar basinkomst.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204127 av Nissegossen
Försörjningsstöd
www.socialstyrelsen.se/stod-i-arbetet/ek...-for-privatpersoner/

Svartjobb på det har du dagens Sverige

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1204128 av Maxjohan1983

Recard2016 skrev: Du hittar ingen sosse som förespråkar basinkomst.

Skitsnack. Memphis!:hugga :hugga

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 5 månader sedan #1204130 av IngeF
Man kan neppe leve på 5 000 måneden. Jeg tror ikke egentlig på et rendyrket kapitalistisk system, men profittmotivet er vekstfremmende. En sterk privat sektor tror jeg på. Men samtidig tror jeg det er meningsløst med en inkluderingspolitikk der funksjonshemmede i alle tilfeller skal inn i vanlige stillinger. Det kan funke for en del, men neppe for majoriteten. Samtidig mener jeg at en del grunnfunksjoner i samfunnet egentlig ikke passer inn i en kommersiell, konkurransemodell bør være rene statsforetak, og ikke kommersielle. Grunnskolesektoren er for eksempel kommunalt finansiert i dag. Den burde vært statlig, ettersom den er obligatorisk og er pålagt å følge nasjonale læreplaner.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204131 av Recard2016

Maxjohan1983 skrev:

Recard2016 skrev: Du hittar ingen sosse som förespråkar basinkomst.

Skitsnack. Memphis!:hugga :hugga


Recard2016 skrev. Du har druckit för mycket.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204134 av Maxjohan1983
Du tror alltså att det inte finns en sosse som förespråkar basinkomst. Hur kan du vara så dum?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln