Basinkomst föder tillit och dödar utanförskap

Mer
4 år 5 månader sedan #1204149 av Nissegossen
I den första kristna församlingen i Jerusalem där Petrus var ledaren, han sade den som inte arbetar skall inte heller äta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1204150 av Geta
Så sa min farfar också. När han blev hjärtsjuk, tog han inte medicinerna utan lade sig ner och dog.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204151 av Recard2016
Jobbar du NG? Om inte ska du dö!
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1204152 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Basinkomst föder tillit och dödar utanförskap
ja, jag arbetar. har anställning hos min himmelska Fader Jesus Kristus. Han är min Chef och Lärare.

när det gäller pengar så har jag visserligen lyft socialbidrag i flera år, men om Gud vill så blir det snart slut med det och så får jag betalat tillbaka massor av skulder istället för att ansöka om skuldsanering - som innebär att man blir handikappsförlamad i princip i minst fem år framöver och värre än så. ett sjukt system verkligen, men det gäller att kämpa i den här världen. en bör passa sig väldigt noga emot latmasken(kundalini-anden?), det lär vara en Djävulsk fälla för att vi ska somna in när fienden har tagit sig in för att Stjäla, Mörda och Förstöra!

sen kan jag ju upplysa om att en slags skuldsanering finns omnämd om i den heliga bibeln, Herrens röst till Israel. dock lär systemet i Sverige med handikappifieringen inte vara bibliskt alls. knappast heller att det i princip är omöjligt att hitta en bit skog att börja bygga sig ett hus och odla på. eller alltså, bibliskt som i att det vore den positiva delen..

ett mål är att få köpt loss en bit mark och odla grejjer. råkar stå om att köpa ut mark i Mormons bok btw, eller "läran och föredragen(D&C)" . det lär ha varit Antikrist som tagit över kontrollen över markerna.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204153 av Recard2016
Du e alltså en jävla hippie?!
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1204154 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Basinkomst föder tillit och dödar utanförskap

Recard2016 skrev: Du e alltså en jävla hippie?!

jag har bott i stadsmiljö, eller dvs typ radhus/lägenhet under hela mitt liv. visst ibland har jag bott tillfällighet i hus på landet , hälsat på mormor/morfar på somrarna bl-a men annars har det varit 95% betong och tegel som gällt.

och städer lär vara rena skiten, dock ser det ju bra ut och så. "allt" är tillgängligt, kan man inbilla sig. men det är insidan som räknas och Sverige lär nog vara mycket korrupt och perverst.

dessutom tror jag helvetet börjar i städerna. det lär bli mycket enklare för de som tagit sig ut på landet. utopin de försöker sälja oss kommer med största säkerhet visa sig vara en Djävulsk lögn

om det är odling som du syftar på som något negativt så visar det ju bara hur pervers den här generationen har blivit
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.