Försökte stoppa rattfyllerist!

Mer
4 år 2 månader sedan #1234560 av Admin1
Hon borde tänkt mer på sin egen säkerhet med tanke på att det var fylla. Skrikit från sidan och larmat polisen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1234623 av salig
Alternativt inte lagt sig i överhuvudtaget då det inte hade med henne att göra överhuvudtaget, folk som inte kollar sig för när dom går över gatan och hellre blir överkörd av en bil och dör allt i "RÄTTEN ATT SOM FOTGÄNGARE AVSÄGA SIG ALLT ANSVAR OCH AKTIVT JOBBA FÖR ATT FÖRBJUDA EN "BIL"VÄRLD DÄR 'BIL' REPRESENTERAR ALLT SOM HAR MED MÄNSKLIG AKTIVITET ATT GÖRA" går bara att kallas under en betäckning: Självmordsbombare :(
Mer
4 år 2 månader sedan #1234625 av Geta
Tycker inte att hon är en hjälte som hamnade i rullstol. Inget föredöme!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1234627 av salig
"kul" för d va sant 8O :flag

Därimot ville hon bli hjälte och d e väl d som "krockar" lite me innebörden.. man utser liksom inte "sigsjälv" till "god".. det gör andra, eller så gör dom d inte i mitt fall, ha aldri fått hört d även fast ja e den enda uttalade som kämpar mot utraderingen av allt liv i den hä världen genom lagar :sjuk
Last edit: 4 år 2 månader sedan by salig.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1234632 av Nissegossen
Efter en händelse medan jag pratade med min syster och hennes framlidne man då jag hörde inom mig kör du bil kör du ihjäl dig. När sedan körde hem ett par mil ställde jag bilen på en parkering tillhörig huset, men gratis.

Sedan lördagen efter såg jag när jag vaknade på morgonen en vecka efter, jag kände hur jag svävade i hålet såg min syster stå där uppe och slänga rosor på mig där jag låg. Det var en nygrävd grav.

Jag körde inte bilen förrän luften höll på att gå ur däcken. Då körde jag till en mack tankade luft i däcken, sedan till en bilhandlare för att sälja bilen. Han gav ett skambud, jag accepterade trots att bilen var värd mer.


Sedan dess har jag bara kört några meter på en parkering för att jag undrade hur att köra en automatväxlad bil det 1980 sedan dess har jag inte kört bil och önskar inte heller göra det och absolut i en stad behöver man inte köra bil. Jag tar mig dit jag bestämt mig med kollektivtrafik.

Även om jag har körkortet kvar och får köra bil skulle det vara vansinne av mig att köra bil. Det ända skulle vara om jag var tvungen att att akut köra någon mot sjukhus och möta ambulansen, blinka med helljusen köra in till kanten och stanna. Det skulle jag göra även utan körkort och även berusad om så vore.

Händelsen hände 1980 om du förstår, herren gav mig en chans jag tog tog den, därför lever jag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.