Människor som säger sig prata med de döda

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1308237 av Pimed
Det som du Cosmos beskriver låter som en recension i ytliga drag vad hans bok "Drömtydning" handlar om. Eller avskrivet från Wikipedia där det står lite lätt i grova generaliseringar. Går inte alls på djupet vad det egentligen handlar om. Har du ens läst någon av hans böcker tex "Drömtydning"? Som var hans största verk. Va??
Mer
3 år 3 månader sedan #1308265 av Cosmos
Jag har läst den. Annars är hans största verk Studies in hysteria där han beskriver hur behandlingen såg ut för kvinnor i den viktorianska tiden.

Och jag skriver inte av Wikì. Det är faktiskt en grov förolämpning som bara du är mäktig att göra. Men du är en synnerligen otrevlig typ som tar varje tillfälle att trycka till folk. Du måste vara väldigt ensam ned tanken på hur du beter dig
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 3 månader sedan #1308266 av Jocke
Morsan ser och känner farsans närvaro ibland,

Vars är världen på väg?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1308287 av Pimed

Cosmos skrev: Jag har läst den. Annars är hans största verk Studies in hysteria där han beskriver hur behandlingen såg ut för kvinnor i den viktorianska tiden.

Och jag skriver inte av Wikì. Det är faktiskt en grov förolämpning som bara du är mäktig att göra. Men du är en synnerligen otrevlig typ som tar varje tillfälle att trycka till folk. Du måste vara väldigt ensam ned tanken på hur du beter dig



Vad gnäller du om det är du och Geta som sparkade på mej när jag låg nere. Nu när jag inte längre ligger och kan bli sparkad på så tar du dig på offerkoftan. Va hur känns det nu när det är ombytta roller? Dessutom är det skitsnack. Jag vet hur boken recenseras och jo jag har läst boken och recensionen du upprepar skrapar inte ens lätt på ytan. Så vad handlar boken om? Nej jag är inte ensam för jag är otrevlig. Jag är ensam för jag vägrar att ligga ned och bli sparkad på. Vissa människor kan inte ta att idag är jag starkare än nånsin.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 3 månader sedan #1308289 av hans52
Nissegossen du tänker på filmen närkontakt av tredje graden tror jag.
Mer
3 år 3 månader sedan #1308362 av Nissegossen
Nej inte ifrån början, den är bara en passus i tråden, det är en möjlighet men har egentligen inte med ämnet att göra bara en möjlighet det har istället med andlighet att göra men utomjordingar säger sig en vetenskapsman att det har USA och Israel kontakt med. Om ni nu undgått att läsa om det. www.expressen.se/nyheter/tidigare-rymdch...-med-usa-och-israel/
Nej det ämnet handlar om är vad händer efter döden? Kan man när man är död på jorden leva ett andligt liv? Jag ser det som att man går upp i Gud som är evigt liv för de som hamnar hos denna makt. De andra, tyvärr evig död.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum