Psykiatern somnade under samtal med patient (GT)

Mer
3 år 1 månad sedan #1331138 av Geta
Jag berättade för psykologen hur en överläkare hade skrikit åt mig, när jag inte ville ta så stor dos av medicinen som han ville ordinera. Sedan retade sig psykologen på att jag inte talade dialekt.
Mer
3 år 1 månad sedan #1331145 av krokus
Ett tag gick jag hos en kurator som stirrade ut genom fönstret sista kvarten på våra värdelösa samtal. Nej, jag fick inte byta kontaktperson. 
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1331152 av Tequila
Men guuuhhhh så kränkt man kan bli. Hänt mej ingenting att hacka sig fast vid med. Dom arbetar arslet av sig och gått långa utbildningar. Försök själva om ni tror det är så lätt. Cosmos studerade av och till på komvux psykologi i 40 år eller vad det nu var. Herregud så lätt man kan bli kränkt. Vissa är idioter!

Life is a pain but it makes me grow! (:
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Tequila. Orsak: Analsex
Mer
3 år 1 månad sedan #1331155 av Nissegossen
Ja, du själv?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1331162 av Tequila

Nissegossen skrev: Ja, du själv?



Som jag sa för att vara extra tydlig för trögflytande. Jo läkare har somnat vid mina möten ingenting jag hackar mej fast vid. Vilket är idiotiskt!

Life is a pain but it makes me grow! (:
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Tequila.
Mer
3 år 1 månad sedan #1331206 av Klanggedin
Tycker det är lite överkänsligt.. Tror att en del som fastnar i vården men som inte får den hjälp behöver blir "klängiga och beroende". Det är lite konstigt då en vanlig människa inte skulle hamna i en sån situation eller bete sig..

It takes two to tango!