Kan du inte logga in posta i denna tråd?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1056986 av Jocke
www.frida.se/har-ar-tjansten-som-gor-att...-om-du-blivit-hackad

Tiny pics är ett stort störningsmoment för mig! Windows defender skrev att jag var avstängd? Dem är riktigt creepy de där spamrobotarna!

Så nu vill jag veta, om jag gör siten en stor otjänst genom att befinna mig här?

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1056988 av Jocke
Ska man installera om? behöver visst säkerhetskopiera?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 11 månader sedan #1057019 av Nissegossen

Jocke skrev: Ska man installera om? behöver visst säkerhetskopiera?


Säkerhetskopiera hårddisken borde du gjort redan den var ny, gör du det nu får du visserligen allt med dig, men det inbegriper allt som du har på datorn. Även virus om du har det. I ett läge där finns fabriksanläggningarna de i första hand om du inte har kopierat något förut . Allt som du lagt in på datorn försvinner då, ett val mellan pest och kolera, men prioritera fabriksinställningarna

Sedan undrar jag varför inte Defender inte fungerar, det borde den göra om du inte lagt in annat antivirusprogram då fungerar inte Defender, satsa på Defender och inga andra antivirusprogram,

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1057024 av Jocke
Nä, jag hade fel, det är en brandvägg tydligen aktiv trots allt. De hade inget att anmärka på förutom de onödiga appar som finns och försvårar sökandet. Den eftersträvar en ren windows 10 produkt! Så allting annat får stryka på foten, bl. a. chrome och firefox som jag har fått igång.

Så jag har valt att inte följa den enda varningen av sex möjliga sett ur defenderns vy!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 11 månader sedan #1057030 av Admin1
Du feltolkar Jocke tyvärr och drar fel slutsatser. Du behöver inte ominstallera.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1057035 av Jocke
Jo, men det enda som har anmärkt felaktigheter på datorn är hälsa och prestanda, gjorde en sökning på defender och fick fram en certifierad windows app. Men jag tolkade rätt till slut Admin! Det kostar för mycket att få en renodlad windows 10 produkt.

Men ngt med tiny pics är det!

Vars är världen på väg?