Kan du inte logga in posta i denna tråd?

Mer
5 år 11 månader sedan #1056792 av Admin1
Jag har mailat dig ett nytt lösenord. Det fungerar att logga in med. Klarar du inte detta själv måste du be personal om hjälp. Kolla så att inte Caps Lock är på och att du skriver med stora bokstäver.
  • Anonym
  • Besökare
  • Besökare
5 år 11 månader sedan #1056797 av Anonym
Svar från Anonym i ämnet Kan du inte logga in posta i denna tråd?
det gamla lösenordet verkar finnas kvar i firefox? Det nya funkar inte heller! Har 32 bitars i min firefox men skitkonstigt jag ska ha 64 bitars både chrome och firefox har betett sig väldigt illa mot mig idag! Försöker uppdatera firefox men hon lyssnar inte!

Ska nog försöka ändra min firefoxinställning. Nu trycker jag f5 efter jag skickat i väg detta?
  • Jockes vikarie.
  • Besökare
  • Besökare
5 år 11 månader sedan #1056803 av Jockes vikarie.
Svar från Jockes vikarie. i ämnet Kan du inte logga in posta i denna tråd?


Nä, personalen kan nog inte hjälpa mig i det här fallet! Det här är den enda möjlighet jag har då jag inte vet hur jag ändrar från 32 till 64 bits?
Mer
5 år 11 månader sedan #1056807 av Admin1
Lösenordet fungerar för mig. Tyvärr är den något fel endera på dig eller din webbläsare. Försök att logga in med annan webbläsare. Annars måste nog personal hjälpa dig att logga in. Du klara nog inte det själv just nu tyvärr.
  • Anonym
  • Besökare
  • Besökare
5 år 11 månader sedan #1056810 av Anonym
Svar från Anonym i ämnet Kan du inte logga in posta i denna tråd?
Jag verkar loggas in, men första sidan vill inte visa min avatar? Och jag ser inga snabba uppdateringar och kan inte posta i medlemstråden.
Nästan en hel vecka i träda! Det är ngt med firefox?
Mer
5 år 11 månader sedan #1056811 av Admin1
Lyssna på mina instruktioner. BYT WEBBLÄSARE!