Min kamp för att få rätt diagnos

  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 veckor sedan #36877 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Min kamp för att få rätt diagnos
Att jag kommit bort från schizofrenitankarna beror kanske på att det är så många av mina gamla vänner som påstår att jag inte har det.
T o m min Läkare anser ju att det inte är det jag har. Men vi är inte överens hon och jag . För mig är det antingen-eller:
Asperger eller Schizofreni.
Inte Asperger och Vanföreställningsyndrom som nu, tror inte den kombinationen är särskilt vanlig egentligen, om den alls förekommer...
Det är ju tråkigt för mig att behöva ta medicin med alla biverkningar det kan meföra, om jag inte har de problemen egentligen...
Mer
18 år 3 veckor sedan #36881 av Nissegossen
Ang Hitler, han tog livet av sina egna 1938. Det var så kallad Eutanasi, dvs han i stort sätt tömde mentalsjukhusen för de som var "livsodugliga"
Det var 60 000 som fick sätta livet till.

Det sägs att läkarna skrev att de dött av mäslingen och att kroppen redan kremerats på sjukhuset och att stoftet var begravt.

Han experimenterade då med olika gaser, och det var då man kom fram till att cyklon B var den bästa, den användes senare i utrotningsläger som Auschwitz.

Jag fördömer all mentalitet som har med Hitler och hans anhang att göra!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 veckor sedan #36883 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Min kamp för att få rätt diagnos
Min rubrik har inget med Hitler att göra...
Det var inte så jag menade. :(
Jag ändrar rubriken omedelbart!
Mer
18 år 3 veckor sedan #36886 av Nissegossen
Nej! Jag vet det! Du är snäll Fredric! Jag vet också det att du tog dåligt vid dig, men det var inte riktat mot dig Fredric!

Jag ville bara göra ett förtydligande, på det att ingen generation i framtiden får någonsin glömma vad som hände under den eran.

Jag är själv ledsen, för precis som du säger skulle alla av oss här, gått rätt in i krematoriungnarna om det var som på den tiden.

Nog om detta, jag skriver inte ett ord till i denna fråga på denna tråd.
Ber om ursäkt Fredric men jag tog också dåligt vid mig över vad gäst skrev!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum