E skiträdd !

Mer
17 år 9 månader sedan #43846 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet E skiträdd !
Du, Jag förstår dig faktiskt! Du kan mycket väl ha psykoser som yttrar sig på det sättet som du säger, det är ett sjukdomstecken!

Men jag försöker bara förklara för dig ett alternativ, en första början till ett annat liv! Detta för att du skall slippa allt det du är rädd för!

Jag försöker faktiskt rädda ditt liv just nu.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #43847 av
Svar från i ämnet E skiträdd !
Nissegossen tack för att du orkar me och svara

Men nu blev jag riktigt orolig när du säger så där om att du försöker rädda mitt liv. Va menar du ? Och jag behöver fortfarande ett uttlåtande av dig eller någon annan här som har varit med om detta förut och som vet om jag e tillräckligt störd fött att den jävla doktorn vill ha in mig.

Och jag super bara när jag mår asdåligt = Kanske 3-4 ggr i månaden , men då blir det 1-2 flaskor, vill ju helst däcka. Jag har ingen medicin förutom den jävla Efexor som inte hjälper mig ett skit mot mina misstankar och röster och aggisarr.

Hjälp mig och ge mig ett svar please om jag e illa ute eller om jag kan säga till min fruga att det aldrig mer ska hända igen. Kommer dom vilja ha kvar mig på psyket? Eller kan jag dra när jag vill?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #43854 av
Svar från i ämnet E skiträdd !
Ska åka in till akuten på Lillhagen nu .

orka
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #43857 av
Svar från i ämnet E skiträdd !
sorry gäst, att jag inte svarat förut! Hade virus på datorn när jag var ute och googlade.
fick koppla upp reservdatorn som jag inte varit ute på nätet med förut. Fick det första installera antivirus program på den.

Nu till dig.

bra att du tagit initiativ till att åka till Lillhagen! Förklara för läkaren att du är skiträdd för att hamna på avd och bli inlagd!

får du utskrivet medicin och du är lugn och fin och beter dig normalt, så kanske de inte lägger in dig.

Bråkar du så blir du inlagd och det med tvång Skulle han säga något i stil med att ja,vi skulle vilja ha dig här någras dagar, så bråka inte! Låt de l'ägga in dig!

detta för annars kan du till och med åka på bälte! I värsta fall drogar de ned dig totalt med lugnande sprutor!

Men hetsa inte upp dig på vad jag skriver tvärtom Det är väldigt bra att du går med på detta.
psykoser kan vara livsfarliga för dig och andra. detta för att du kan inte tänka normalt. nu är jag ju inte så rädd för at du gör någon annan någon skada. Men en depression kan också vara livshotande för du kan drabbas av självmordstankar!
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #43858 av
Svar från i ämnet E skiträdd !
nissegossen förra!
Mer
17 år 9 månader sedan #43862 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet E skiträdd !
Fick bort virusen, hade trojaner. Nu fungerar första datorn som den skall, och det är den jag skriver på nu.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum