TEST

Mer
9 år 4 månader sedan #705355 av Geta
Svar från Geta i ämnet TEST
Nissegossen,

Du har avslöjat svaret tidigare, men jag minns inte det.
Mer
9 år 4 månader sedan #705361 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet TEST
Nu som först förstår jag. Är inte speciellt finurlig, men denna historia var det.
Mer
9 år 4 månader sedan #705363 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet TEST
Jocke, ge aldrig upp, ge aldrig, aldrig upp, var ett mantra som jag hade som nyinsjuknad och det har jag aldrig slutat med. Det finns ett svar Jocke och jag har själv genom frågor löst gåtan.

Geta, jag misstänkte nästan att jag lagt in detta förut på viska. :flag :D

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 4 månader sedan #705364 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet TEST

Fantasio skrev: Nu som först förstår jag. Är inte speciellt finurlig, men denna historia var det.

Bara att fråga.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 4 månader sedan #705366 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet TEST
Det här är bara för att få tiden att gå och det är hjärngympa, ni behöver det!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 4 månader sedan #705393 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet TEST

Nissegossen skrev: Jocke, ge aldrig upp, ge aldrig, aldrig upp, var ett mantra som jag hade som nyinsjuknad och det har jag aldrig slutat med. Det finns ett svar Jocke och jag har själv genom frågor löst gåtan.

Geta, jag misstänkte nästan att jag lagt in detta förut på viska. :flag :D


Nej Nisse, jag frågar om och om igen, men många tycker jag är för nyfiken? Dem kallade mig underförstått för en envis journalist på jobbet idag, jag som är emot vissa delar av deras mediala ord och bildspråk. Jag känner att det är så förbannat svårt, när andra kopierar mina förehavanden, kan ge mig fan, på att ngn har kräkts ikväll, kräktes lite efter julbordet. Nä Nisse, jag ger mycket sällan upp! Men ibland har jag en lust att vilja lägga av; men när jag inser att det är omöjligt att tänka så, så skippar jag dem tankegångarna och maler på med mina standardtrick. Ofta misslyckas jag, men jag kommer aldrig att lyckas ta mig över den elektriska taggtrådsstängslet! När jag väl har insett det, så behöver jag inte lägga ner energi på ett i grunden omöjligt uppdrag!

Vars är världen på väg?