Någon gör narr av mig på min bekostnad?

Mer
6 år 2 månader sedan #1022605 av Zoidar

Richard skrev: Det verkar ha varit något annat i en av kapslarna. Eftersom ca 5 min efter jag tagit de, då rapar jag upp ett stort moln av rök eller gas...


Du rapar upp rök/gas beror väl på att du inte druckit efter du intagit kapslarna. Jag har fått liknade upplevelser när jag glömt dricka.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 2 månader sedan #1022711 av Richard
Jag sväljer ju de med saft eller nått, o det har bara hänt en gång. Man ska egentligen aldrig stoppa i sig nått som man typ köpt på nätet, kolla det här:
polisen.se/Aktuellt/Nyheter/Gemensam-201...ter--polisen-varnar/

Sedan november förra året har polisen gjort ett tiotal beslag av falska tabletter som liknar Xanax-stavar eller Oxycontin, de flesta i Stockholm men även ett i Malmö. När tabletterna analyserats har de visat sig innehålla två olika typer av fentanylsubstanser - cyklopentylfentanyl eller cyklopropylfentanyl.

Mer
6 år 2 månader sedan #1022751 av Nissegossen
Håll dig till etanol

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1033910 av Richard
Tro fan att dom ringer o vill sälja brandlarm igen! Jag har dragit några bärs nu, så jag avbröt henne (de ska ju berätta om värdet att ha deras produkt i flera minuter utan att man får tillfälle att säga nått, så när de är klara o säger; -Låter det intressant? Så säger jag; -Jag har en förvaltare (jag har en god man, men jag säger förvaltare) som måste godkänna det. Då säger de direkt; -Jaha, hej då!)... :rotfl

Men så när jag avbröt henne o började prata en massa trams; -Är de optiska eller radioaktiva brandlarm? I de radioaktiva sitter det 0,26 µg radioaktivt americium-241 som sänder ut 37 000 strålar per sekund (37 kBq). Jag pillade sönder ett 10-tal brandlarm o försökte bygga en radioaktiv reaktor av det! Men det var förbjudet!

Sen tror jag hon bara sa; -Jaha ja, ok, hej då!
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1033947 av lumpi
*skrattar* radioaktiva brandlarm...:mrgreen: sånt där gillar jag att man jäklas med dem. många försäljare har fått order om att fortsätta mala på vad som än händer, som en trasig skiva eller papegoja. haha mm så fort de känner att de inte kommer sälja är det adjöss och tack. jag kan deras jargong och knep vid det här laget, enkel psykologi. har som policy att alltid tacka nej hur bra det än låter.
Last edit: 6 år 1 månad sedan by lumpi.
Mer
5 år 11 månader sedan #1053835 av Richard
Någon finner det festligt att busringa till mig vid 20:30-tiden...? O spela upp polisradion i luren!?

Vågar man gissa på nån på S o J?