Vem kan fixa Nordkorea-krisen bäst?

Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1186692 av Vierja
Det är inte usa som kommer betala för en kärnvapen incident.
Det är alla länder i närheten som nordkorea håller som hostages i sådan fall.

Richard skrev: För er "MÖP'are", kan jag tipsa om att samtliga, icke sekretessbelagda böcker som används inom Försvarsmakten finns här:
drive.google.com/drive/folders/1NKGkCNnj...8uV66qtvHqN0dvJxlFEs


Har alltid viljat ha en jobb inom försvarsmakten, men tror inte det går med diagnos tyvärr.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Vierja.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186698 av Richard

Vierja skrev: Har alltid viljat ha en jobb inom försvarsmakten, men tror inte det går med diagnos tyvärr.

Ja, jag blev lite ledsen när de skickade hem mig från mönstring, efter en enkät, ett IQ-test o ett psykologsamtal. Jag hade som 18-åring kryssat i typ "Har kontakt med psykiatrin". De bara kom o sa;
-Richard? -Kom med mig! -Grattis du fick en 8:a på IQ-testet, men du får prata med vår psykolog.

Sen kunde jag köra hem från Kristianstad till Ängelholm. Det är typ 12 mil, men jag hade mina aningar om det hela, så jag hängde inte ens med på bussresan dit, utan körde själv. Hade nyss fått körkort, så jag gillade att köra bil. Men jag hade velat bli radartekniker, var mycket intresserad av sånt. Lite besviken, men kanske lika bra...
Mer
4 år 7 månader sedan #1186699 av Vierja
Det är jobbigt, men du försökte åtminstone.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1186724 av wasp
Fixa Nordkorea bäst?? Gräv upp Bresjnev och Kosygin!
Last edit: 4 år 7 månader sedan by wasp.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186737 av Nissegossen
Försvarets överlevnadshandbok är ganska bra, om ni skriver ut den ha bra med papper den är över 100 sidor lång om ni vill ha den ladda ned nu, de släcker länkarna dit, så passa på
karantania-adventure.com/slo/wp-content/...nbook-overlevnad.pdf

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1186743 av Loni
Nordkorea har säkert hemliga vapen och hemliga insatser i krigföring.