Jag har köpt dom här kalsongerna!

Mer
4 år 8 månader sedan #1175917 av MsTibbs
Kvinnor förväntas gå i högklackat. Iallafall i modetidningar. Jättehemskt. Jag kör ballerinaskor. Bra avvägning! :) Men kvinnor kan variera kläder mer. Män får inte ha högklackat och kjol om de så ville. De blir utskrattade. Men är glad jag slipper slips och kavaj på sommaren. Men menar att kavaj är snyggt på kvinnor också!
Mer
4 år 8 månader sedan #1175933 av Nissegossen
Byggjobbare inom byggnadsindustrin är de väldigt konservativa men män med kjolar finns även som snickare
www.di.se/di/artiklar/2014/6/2/man-i-kjol-ar-pa-frammarsch/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1175936 av Geta
Göran Greider har klagat på att arbetare är så konservativa. Det är en nagel i ögat på honom.
Mer
4 år 8 månader sedan #1175937 av Nissegossen

MsTibbs skrev: Kvinnor förväntas gå i högklackat. Iallafall i modetidningar. Jättehemskt. Jag kör ballerinaskor. Bra avvägning! :) Men kvinnor kan variera kläder mer. Män får inte ha högklackat och kjol om de så ville. De blir utskrattade. Men är glad jag slipper slips och kavaj på sommaren. Men menar att kavaj är snyggt på kvinnor också!


Råkade se på söket att ballerina skor är inne på kvinnor

Hoppas att du såg vad jag lade in. Och nej jag är inte bisex eller något, folk måste acceptera att vi måste kunna ha kläder som för det mesta är till bara för ena könet. Det är alls icke så. Det handlar om sunt förnuft

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1175938 av Geta
På Pride får väl killar gå i högklackat och glitter.
Mer
4 år 8 månader sedan #1175940 av Nissegossen

Geta skrev: På Pride får väl killar gå i högklackat och glitter.


Skit samma jag är varken gay queer eller något, det intresserar mig inte och jag är absolut inte det. Det handlar på intet sett att komma ut någonstans ifrån. Hur mycket skall jag behöva banka in det?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum