Kanske lägga in sig?

Mer
5 år 5 månader sedan #1102663 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kanske lägga in sig?
Stämmer, Utomjordingen och han höll på 14 timmar i sträck och det blev nog för stressande.
Mer
5 år 5 månader sedan #1102684 av Richard
Svar från Richard i ämnet Kanske lägga in sig?
Det är lite bättre idag. Har tagit det lugnt, lyssnat på ljudbok (Tiggarens hand, den var bra). Inte gjort så mycket som kräver koncentration. Enda medicinändringen jag gjorde var Venlafaxin 300 mg ---> 375 mg, o det bör vara helt ok för läkaren.

Har dock bara varit på Spiran en dag denna vecka, i tisdags. Men idag var mitt boendestöd här o jag är på ganska gott humör. Vi ska ha konstutställning om en vecka o det vill jag inte missa. Så jag fortsätter med Venlafaxinet tills vidare.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1103380 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Kanske lägga in sig?
Jag själv har 5-7 års skov då jag brukar återinsjukna psykiskt! Det har nu gått 4 år sen som jag var inlagd på psyket sist gång. Frågan är om jag blir inlagd på psyket om 1-3 år?
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 5 månader sedan #1103440 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kanske lägga in sig?
Ju äldre man blir desto mindre risk för att bli inlagd och allt större chans att återhämta sig.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1105668 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Kanske lägga in sig?

Admin 1 skrev: Stämmer, Utomjordingen och han höll på 14 timmar i sträck och det blev nog för stressande.


Alla kan lära sig programmera! Men det krävs en hel del logiskt tänkande och mycket träning + tålamod för sånt. Inget man lär sig över en natt precis.


Admin1 skrev: Ju äldre man blir desto mindre risk för att bli inlagd och allt större chans att återhämta sig.


Jag börjar närma mig 50-årsåldern! Ibland känns det som om jag kommer att bli inlagd på psyket igen och ibland inte. Det är så svårt att veta vad framtiden har att visa sig när det gäller mig.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 5 månader sedan #1105800 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kanske lägga in sig?
När de flesta närmar sig 60 års åldern förbättras många och antipsykotikan kan sänkas med 80 %.