Negativa symtom som blir värre

Mer
13 år 8 månader sedan #332087 av Nissegossen
:lol: gamla indiska filosofer sade om drömmar, det att våra drömmar är Gudars liv och gudarnas drömmer om människorna...

Ursäkta, men jag har inte ännu tagit på mig natt vintermössan!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 8 månader sedan #332088 av Fantasio
Jag själv kanske moraliserar, men jag tycker att droger är fel, typ LSD, kokain och allt vad de heter. Vad det gäller hampa är jag osäker. Jag vet för lite för att ha en åsikt huggen i sten. Hampa kan väl användas till mycket, eller?

En arbetskamrats son fastnade för droger i tjugofemårsåldern och han var inlagd på Beroendeenheten samtidigt som jag låg på psyk. Han har haft ett helvete de senaste åren.
  • Brownstone
  • Besökare
  • Besökare
13 år 8 månader sedan #332089 av Brownstone
Svar från Brownstone i ämnet Negativa symtom som blir värre
Klart droger är fel, hampa likaså. Men ibland finns det inga alternativ, då får man recept.
Mer
13 år 8 månader sedan #332090 av Nissegossen
[youtube]
[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 8 månader sedan #332091 av Nissegossen

Brownstone skrev: Klart droger är fel, hampa likaså. Men ibland finns det inga alternativ, då får man recept.


Det var svaret jag ville ha! Nu går jag ur viska och äter en rejält försenad middag!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 8 månader sedan #332096 av Vemod
Men du är väldigt glad för att propagera för skiten psykiatrin säljer.