Svårt att kolla på tv/film

Mer
9 år 11 månader sedan #666044 av Räven
Svar från Räven i ämnet Svårt att kolla på tv/film

Utomjordingen skrev: Det värsta jag kan tycka är Live sändningar. Det är som människorna direkt pratar till mig. Ja, jag har varit med om att TV:n har tittat på mig flera gånger och sagt saker och ting direkt till mig.



Samma här....
Mer
9 år 11 månader sedan #666047 av Utomjordingen
Tillexempel, så spelar jag ofta på Oddset - fotboll, direktsänt i TV.n. Men jag kan inte ha ljudet på när jag ser en fotbolls match för jag mår dåligt då.
Mer
9 år 11 månader sedan #666048 av Räven
Svar från Räven i ämnet Svårt att kolla på tv/film
ja det blir lätt så....jag lyssnar väldigt mycket på radion för det klarar jag av utan problem.
Men att se nyheterna på tv är ren terror för mig....jag mår skitdåligt då och känner mig sååå inblandad i allt dom pratar om....typ som om man varit med o påverkat allt dom säger.
Mer
9 år 11 månader sedan #666049 av Utomjordingen
Inte ens radion som sänder Live fixar jag. Varit med flera gånger om att mina tankar for via luften till radion så att alla kunde höra mina privata tankar. Det var väldigt stressande!
Mer
9 år 11 månader sedan #666050 av Richard
Lyssna på radio gör jag minst ca 16/24 timmar om dygnet (ibland 24/24), alltid P3. Visst är en del program helt värdelösa, men jag tycker de flesta är bra.
Mer
9 år 11 månader sedan #666051 av Räven
Svar från Räven i ämnet Svårt att kolla på tv/film
Uj....ja jag e glad att jag klarar radion iaf....tyvärr är det för mycket sport bara och för lite dokumentärer...